.

Ahad, 6 Ogos 2017

ARAB TERUS MENIPU






FACE BOOK






Ramai kena kencin dengan pak arab ni termasuk pemimpin kerajaan dan pembangkang. Sorang saja tak terkena ..Tun M. 😂😷

Hussin Jan KUALA LUMPUR – “Ulamak palsu itu menggunakan agama sebagai perisai untuk melakukan kerja-kerja jahatnya termasuk merogol dan mencabul berpuluh wanita negara ini.

“Ia ibarat seorang ustaz atau ulamak, yang di dalam jubah dan serbannya penuh dengan dildo dan kondom.”
Demikian antara luahan rasa tidak puas hati dari kalangan netizen setelah video seorang lelaki berketurunan Arab yang ditangkap polis kerana disyaki melakukan pelbagai jenayah.

Raed Taha Mohamed, yang juga dikenali sebagai Al’habib Abu Umar selain nama gelaran Al-Habib As-Syeikh Dr Toha Al-Jailani dan berbagai nama lagi yang pernah digunanya, dikatakan pakar dalam rawatan berkaitan sihir.

Namun, disebalik perwatakan islamik dan watak ulamaknya, beliau dikatakan telah melakukan plebagai jenayah termasuk pukau dan rogol.

Melalui satu rakaman video yang mula tersebar sejak semalam, beliau ditangkap oleh beberapa orang lelaki dipercayai pihak polis, dan mengaku telah merogol beberapa orang wanita melalui video tersebut.

Dalam satu artikel yang dimuat naik ke dalam blog Wasiatpejuang.blogspot.my, beberapa keping gambar menunjukkan lelaki tersebut mempunyai hubungan yang baik dengan beberapa orang tokoh politik termasuk daripada kerajaan dan pembangkang.

Menurut penulisnya yang dikenali sebagai Abu Nawas, pandangan tipikal rakyat negara ini yang sentiasa mempunyai persepti positif terhadap golongan berimej islamik juga menjadi faktor kelahiran ‘ulamak seks’ seperti Raed Taha.

“Sebenarnya isu seorang warga arab yang mengaku sebagai seorang Ulama dan berketurunan Nabi yang telah melakukan berpuluh-puluh ganguan seksual dan jenayah bukanlah satu perkara yang pelik.

“Ia kerana sudah menjadi resam orang melayu Islam di malaysia ini sangat mudah terpegun dengan watak dan percakapan agama.

“Bagi kebanyakan masyarakat melayu, seorang Ulama bagi mereka tidak perlu diselidik latar belakang pendidikannya tetapi cukuplah jika seorang itu berpakaian jubah atau serban,” katanya.

Walaubagaimanapun, MalaysiaGazette sedang berusaha menghubungi pihak berkuasa bagi mendapatkan butiran lengkap berkenaan video yang tersebar itu. – MalaysiaGazette
DARI DULU

HINGGA 

HARI INI

TOK ARAB

TERUS 

MENIPU


----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bang....tok arab pun ada kote bang. Kalu kote dah keras otak akan sumbat, bang. Jangankan puki melayu ker puki mongolia ker, puki badak pun dia sapu, bang. Bila dah pancut baru boleh istighfar. Kat sini pun 2x5 bang. Melayu pendek pakai serban nak jadi tok arab. Cuma tok arab palsu a.k.a lobai tar snake tunjuk kote kecik pakai topi german. Tok arab sini melancap aje kuat, bang....siap tunjuk dia punya cagu. Keh3

Tanpa Nama berkata...

kalo 'dildo dan kondom' ajer.....
kurang takot....sikit

nasib bayek bookan BOM atao bahan letupan
lageeee TERROR kat mata dunia!





p.s. biasa ler.......dah teepoo beratus tahon.....istiadat turun temurun...pak arap

Tanpa Nama berkata...

Tok arab mmg kaki penipu. Di UK dah makin ramai tok arab jadi professor sana sini. Jgn percaya sgt dan hati hati. Jgn sampai tangan masuk dlm baju. Professor tok arab tak pandai mana, tulis paper sama sendiri, pastu celup nama omputih sekor dua untuk senang nak publish dlm high rank journals. Aku tahulah sbb ramai tok arab standard english merangkak, tahu tahu dah professor.