.

Ahad, 6 Ogos 2017

AWAS AWAS





AWAS

kepada CEO Shahril Ridza Ridzuan; ingat pesan aku ini baik-baik. jawatan yang hang pegang itu amanah Allah SWT. maka beramanahlah. segala asset KWSP itu milik sekelian pencarum dan hang bukan boleh sesenang hati nak ambil mudah perkara ini. 


AWAS

jangan kamu cenderung kepada benda2 zalim/penguasa zalim kelak akan disambar api neraka !!! aku pesan awal-awal supaya hang takda masalah depan Allah SWT di padang masyar nanti. on 
LANUN BUGIS 
REMBAT DUIT KWSP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/6/17




------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Piiiirah!! Lancau la nak pesan2 pasal jawatan tu amanah Allah la bagai. Kau ingat CEO Shahril ridza tu bodoh ke? Kalau dia sebat duit KWSP tu pun apa salahnya?? Nanti sebelum turun jawatan ceo atau sebelum bersara dia bertaubat laa sambil menunaikan ibadah haji di Mekah. Kalau pencarum kwsp nak marahpun berapa lama sangat? Bila keluar jer gambar dia pakai ihram kat suratkabar nanti semua hati jadi sejuk, semuanya halal. Kau mcm bagus jer nak pesan2 camtu, kau ni baru jadi melayu ke????