Ahad, 27 Ogos 2017

TUAN HAJI BUAT BUAT TAK TAHU








TUAN SYED

INI BUAT

BUAT BUAT

TAK TAHU


Syed Hamid hairan Isa Samad dilantik ketuai SPAD

Tuan Haji Syed Hamid Albar hairan dengan pemilihan Isa Samad sebagai penggantinya mempengerusikan Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) kerana ia menambah beban pada kerajaan untuk menjelaskan pelantikan bekas pengerusi Felda dan Felda Global Ventures Holdings Bhd (FGV) yang kontroversi itu.

“Kekhuatiran dan kehairanan saya dijawab apabila pelantikan itu jadi kontroversi, apabila orang ramai, persatuan dan banyak pihak mempersoalkannya,” kata Syed Hamid kepada The Malaysian Insight, lebih kurang dua minggu genap 100 hari beliau meninggalkan SPAD.

KAH KAH KAH

MUSTAHIL

MALAON INI

TAK TAHU

KEMUTAN

ZIANA ZAIN

YANG IKAT

ISA SAMAD

DENGAN 

NAJIB

KAH KAH KAH

-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lain macam jer syed hamid berbunyi, dah isi borang ahli parti bunga raya atau belum??? Kapal nak karam, cepat.. cepat isi borang.

Tanpa Nama berkata...

Ziana Zain juga mempunyai suami dan anak.Harap team tukar tiub ada perasaan belas ehsan terhadap keluarga Ziana Zain.Usahlah diungkit berulang kali kepada petistewa yang telah lama berlalu.

Tanpa Nama berkata...

Dengan ini hishamuddin rais aka tukartiub (selepas ini disebut hisham) diarah untuk:
1-membuat kenyataan meminta maaf dalam sekurangnya 3 akhbar utama tempatan,
2-membuat kenyataan meminta maaf dalam blog tukartiub sendiri,
3-menghentikan dari membuat penulisan yang melabelkan semua orang sebagai tuan haji khususnya ahli politik umno dan orang yang berkaitan dengan umno atau bn, contohnya tuan haji syed hamid albar, tuan haji ahmad maslan, atau sebagainya.
Bila hisham menyiarkan arahan ini dalam blog tukartiub, arahan ini dianggap telah diserahkan pada dan diterima oleh hisham sendiri, maka hisham mesti akur dan membuat semua di atas dengan sempurna dalam masa 48 jam waktu bekerja dari sekarang dan ianya mesti memuaskan hati aku sebagai juruguam mewakili diri aku sendiri yang juga juruprihatin pada tok aji semalaysia. Jika hisham gagal memenuhi arahan ini, aku akan saman hisham selasa depan.

Tanpa Nama berkata...

Patutnya buat rci macam cadangan rci memali pas tu