Selasa, 29 Ogos 2017

YA AHLI SYURGA






FACE BOOK

TU DIA !!!! #AhliSyurga 😱😱😱

MASIH INGAT..

"Nak masuk syurga kena bukti dan tunjuk no ahli PAS" -Norazli Musa, AJK PAS Pusat. (No. Ahli 301402)


Muhamad Azim Daripada apa yg aku phm , dia memberi perumpamaan bila menyebut tentang bukti . Sama juga seperti kita mengumpamakan , bila org tny kita dah makan ke belum , kita tunjuk pinggan kita mkn , bila org tak percaya , takkan nak suruh bedah perut check ada mknan ke dlm perut . Pendapat masing2 dalam memahami ilmu
Reply
89
April 3 at 8:46pm
Manage
Kamar Czar Dari komen dan pendapat orang ramai ternyata penyampaian ustaz ini tidak sampai kematlamatnya. Dengan paparan sekerat atau sebahagian sahaja akan menimbulkan berbagai pandangan dan pendapat yg mungkin akan tersasar dari matlamat asal. Terbukti bila ki...See More
Reply
23
April 3 at 9:30pm
Manage
Azlan Zelan Mampuslah mcm ni....Kalau org tak tahu apa habis lah dengar jenis org lslam mcm ni.Taksub sgt dgn tak boleh pikir dgn akal yg waras mana baik dan buruk dgn pas skrg ni.Ingatlah dan bersyukurlah dgn akal yg waras yg dikurnai Allah yg maha esa.

Lorenzo Ryie Perumpamaan ape sampai ckp kene tunjuk no ahli pas utk masuk syurga..jgn taksub sgt..Nur Shahirah Salasain
Reply
16
23 hrs
Manage
Raja Ali Haji inshallah kite akan berjaye. islam tu pas dn pas itu islam. sbb itu bile lawan pas jd kafir. inshalah slagi dlm jemaah pas, selagi ade nombot ahli, selagi tu kite dijamin syurge..jgn la kita bimbang


-----------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Lebai mana yg dok tarbiyyah kpd ahli pas serupa ni sehingga ramai betul pengikut dia. Kitab mana rujukan beliau? Baik jg jk dirujukkan persoalan ini kpd Dr Yusuf al Qardawi. Tak pernah pula dengar arwah TGNA berkata sedemikian