Sabtu, 2 September 2017

BERITA TERBEST








INI BERITA

BAIK

Tiada lagi perbincangan PKR-Pas di Selangor

SHAH ALAM - PKR tidak akan mengadakan sebarang perbincangan lagi dengan Pas berhubung pembahagian kerusi di Selangor bagi menghadapi PRU14.

Timbalan Presiden PKR,  Mohamed Azmin Ali berkata, keputusan itu selaras dengan persetujuan Majlis Presiden Pakatan Harapan pada Isnin lepas yang menolak sebarang kerjasama dengan Pas pada PRU14 .

"PKR secara rasmi tidak akan mengadakan kerjasama dengan Pas sebaliknya akan memberikan fokus kepada penyusunan strategi bagi mengadapi pertandingan tiga penjuru pada PRU14 kelak.

"Keputusan ini kita terima dan akan kami laksanakan, fokus kita sekarang ialah untuk membina jentera bagi PRU14," katanya kepada pemberita di sini hari ini.


INI BERITA

AMAT AMAT

TERBAIK

TER BEST


------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Umno+pas+dun long cat+parliament long cat +Undi hantu +undi pas sultan + strategy si gagap dan curaptor najib makan Ayam harapan mkn tulang pengundi tepok dahi

Tanpa Nama berkata...

Brother amarifus brutos hishamudin rais apasal parti keadilan sengal je mutahir ini apapasal tak de slogan dari Hulu selangor ke Putrajaya? apasal keadilan tak letak calon yg mampu menang.. Ni letak calon yg muka tempe.. Jgn mara tanye je I'm confusing lah one more,? Jika keadilan terpecah dua Satu puak wala dgn harapan Satu puak dgn pas+ keadilan agak2 nyelah apajadi.. Berapa barapakah akan loncat parti..

panglimo potaseh berkata...

PAS nak tawan Selangor. Sebagai satu parti jiwa islang ini sudah baek. Selangor punya ramai penduduk yang kapir laknat.

Aku dah penat tgk pendakwah kita berdakwah hanya masuk ke Kg Mejayu atau kawasan yang ramai Melayu untuk berdakkwah. Ini kerje senang. Mereka semua dah bersunat ngapa perlu disunatkan lagi, nanti apa yang tinggal.

Bila PAS tawan Selangor, mereka boleh lah masuk kg cina dan keling untuk tiupkan syiar islang. Itu lah sepatutnye di lakukan.