Ahad, 3 September 2017

DULU KELING - SEKARANG CHINA





DULU KUTTY

MENDALIR

Dulu di Melaka, Kutty Mendalir kawtim dengan Peringgi untuk lanyak Melaka dan rakyatnye. Nampaknye sejarah akan berastro atau berulang. Kali ini cina pemakan babi Jho Low, kawtim dengan China Merah untuk lanyak Tanah Melayu dan Orang Melayu. 

SEKARANG

CINA JOLO

Sultan dan Raja di nasihatkan siapkan kelengkapan kebesaran, botol besar untuk dibawa lari jika China Merah menyerang. Kelengkapan kebesaran dan botol besar ini sangat berguna untuk melindungi Orang Melayu bila Tanah Melayu merdeka balik. Ini semua Haji Najib dan Hajjah Rosmah punya pasal. 
on CHINA MERAH PUNYA AJENDA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
at 4:48 PM




-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tuan tt..ape kehal pkr terdesak sangat nak dgn pas.. Dah tau pas teruk pun pkr masih nk menagih kasih pas..secara xlangsung nampak sikap pkr xda displin..parti busuk mcm pas yg sama mcm umno pun masih nk hadap lagi..ini membuatkan pengundi berfikir 2 kali utk pangkag pkr..elok tuan tt bgtau pimpinan l
Pkr segera.. Nt tkut demi mengejar pas. Nt ppbm amanah dan dap hilang sabar dan berpecah semua.. Maka confirm 100% selangor dan seluruh malaysia BN pegang..Igt pepatah org tua2..nt tkt yg dikejar xdpt,yg dikendong berciciran..fikir2kanlah..rasanya Amanah Dap dan ppbm dah lama bersabar tu..