Isnin, 9 Oktober 2017

BARU JADI POLIS






BARU
KPN ni bukan baru semalam dia jadi polis... Dari bawah sampai jadi KPN... Kalau betul tak makan rasuah, pergi naik KLCC atau PWTC tingkat paling tinggi, terjun kalau tak makan rasuah sebagai tanda bermaruah macam ORANG KAPIR JEPUN yang makan babi dan beroktober fest srpanjang masa... 

JADI

BIAR MATI BERMARUAH DARI MATI MAKAN RASUAH. Teo Beng Hock sanggup mati terjun dari bagunan SPRM dari mengaku rasuah... Dan jangan lupa Ahamad sarbini kastam jatuh dari bangunan SPRM.. Perasuah, pembunuh sekalian, kalau kamu selamat dari tindakkan sekarang, bukan bermakna kamu disayang tuhan... Jiwa kamu tidak tenang sampai kamu mampus. Kalau tidak berlaku sedemikian, janganlah lagi percaya kepada tuhan yang maha adil lagi saksama serta tidak pernah mungkir janji... 

POLIS

Kalau sekarang tuhan jatuhkan hukuman pada pemakan rasuah itu berupa konek berpindah di dahi kepala... Maka kita akan dapat menyaksikan ramai angota polis, menteri, KSU, akan masuk PAS. Bukan sebab mereka suka, tapi sebab mereka on CARA MEMBACA AKHBAR MALAYSIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:03 PM





----------------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


Inilah bukti2 CAHAYA semakin mesra kpd kita semua, krn ramai pehak sudah saling membuka pekong GELAP GELAP GELAP dan GELAP ddlm daulah organisasi bobrok dinegara ini dan kini mnjd terang ddlm CAHAYA yg dpt disaksikan oleh rkyat jelata, syabass..

Sentiasa lah berniat utk suburkan raikan dan war2 kan obor CAHAYA yg sgt2 bertenaga ddlm diri kita serta ddlm zuriat2 anak cucu cicit kita semua..

Krn CAHAYA itu SATU dan dr yg maha2SATU, ibarat CAHAYA mentari yg menerangi semua dan sgl2nya tanpa sedikit pun bias prejudis trhdp kaum bangsa mau pun agama.. krn CAHAYA itu adalah CAHAYA dan CAHAYA itu tidak pernah bias dan prejudis, krn hakikat CAHAYA itu sentiasa indah luhur LURUS telus tembus lg KUDUS bersinar2 disepanjang zaman, dan itulah CAHAYA ddlm jiwa nabi2 dan wali2NYA..

Manakala ddlm GELAP itu pula sgl onar fitnah rompakan rasuah konspirasi pmbunuhan yg barbarick serta sgl ibu skandal berlaku bebas dan berleluasa..

Hanya dan hanya CAHAYA ddlm diri kita dan ddlm generasi anak cucu cicit kita ini shj yg pasti lg PASTI dpt menerangi KEGELAPAN itu mnjd BERCAHAYA kembali..

Terangilah generasi ini dgn CAHAYA Integrity Transarency Merit Amanah LURUS telus dan tembus..demi Kaseh Sayang abadi dan azali dari ILAHI yg dibawa oleh seluruh nabi2 dan wali2NYA itu..

Yg GELAP akan lenyap dgn sendirinya apb CAHAYA yg terang mula memancar ddlm generasi kita ini krn CAHAYA itu TENAGA nya sgt "aktif" manakala yg GELAP itu lemah lg pasif!

Subur raikan dan war2 kan semarak CAHAYA ddlm jiwa kita serta seluruh genarasi kita ini..

DIDI KOTA BELUD berkata...

Sonang ceto.. Mereka inilah pendusta pendusta akan hari kiamat.. Hari Akhirat..label mereka mengiyakan wujudnya alam sesudah mati... Roh dan nyawa mereka ni kalau dicabut... Aduiiii... Sakit sekali.... Hehehheheeheh

yobstim berkata...

konek didahi tanda pemakan rasuah, bior betui tuan!

Tanpa Nama berkata...

Untuk menjadi insan yang baik, kita tidak perlu Wahyu dan Cahaya dari Langit.

Nabi Muhammad SAW sebelum diangkat menjadi Rasulullah sudah dikenali sebagai Al-Amin, orang yang Amanah, jujur, tidak menipu, tidak mengambil untung berlipat ganda untuk menindas orang Miskin, tidak kelepet duit towkey, rajin, tidak pemalas, berakhlak mulia dan tidak hidup berpoya menurur nafsu serakah walaupun kiri kanan, depan-belakang hidup semua orang ketika itu bertuhan nafsu, bangsa dan wang.

Tapi setelah kemangkatan Rasulullah, umat hidup kembali ke zaman jahiliyah setelah nafsu, harta dan wang menguasai

Dengan sedikit ilmu wahyu dari dari langit dan kuasa , segala yang haram sekarang difatwa menjadi halal.

1. Zina dihalal toyibban dan rumah perlacuran dibina atas nas hamba sahaya, mutaah, kawin siri, kahwin kontrak dan gundik.

2. Rasuah dihalal toyibban di atas nas derma, sumbangan, entertainment dan belanja makan, hadiah, angpau untuk merapatkan silatulrahimi.

3. Pembunuhan orang awam, kanak2, perempuan dan orang2 tua atas nama jihad.

4. Riba yang menindas orang miskin dihalalkan toyibban dengan nas Akad dan istilah LABA.

5. Judi dihalal toyibban dengan istilah baru al_Mudarabah.

6. Penipuan dan mengambil untung berlipat ganda dalam perniagaan dihalal toyibban dengan akad dan membantu ekonomi orang islam

Cahaya tidak akan semarak sekiranya kita hilang sifat Insaniah , dan juga sekiranya akal dan diri kita dikuasai nafsu serakah, kuasa dan ketamakan kepada mengumpuk harta kekayaan.