Jumaat, 13 Oktober 2017

SEKARANG JUAL DOLAR








CONTOH TERBAIK

BUKTI RAB

KAKI TIPU

Lelaki warga Oman didakwa miliki wang palsu 


SEORANG lelaki rakyat Oman, mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret Ampang di sini hari ini atas pertuduhan memiliki wang palsu berjumlah lebih US$40,000 di sebuah hotel, bulan lepas.

Mohamed Yousuf Nasser, 54, yang tidak bekerja didakwa memiliki 443 keping not US$100 bernombor siri yang sama, dengan menyedari bahawa mata wang tersebut adalah palsu dan berniat untuk menggunakan wang itu sebagai tulen di sebuah bilik, di Hotel Safari, Jalan Mamanda 5 Off Jalan Ampang, di sini pada 11.30 pagi, 28 September lepas.

Lelaki dari wilayah Zanzibar itu dituduh mengikut Seksyen 489C Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum 10 tahun, jika sabit kesalahan.

Timbalan Pendakwa Raya Norhashimah Hashim tidak menawarkan wang jaminan kerana tertuduh merupakan warga asing dan tempoh pas lawatan tertuduh ke negara ini juga telah tamat.

Majistret Mohamad Firdaus Sadina Ali tidak membenarkan tertuduh yang tidak diwakili peguam diikat jamin dan menetapkan 8 November untuk sebutan semula kes. – Bernama, 13 Oktober, 2017.

DARI DULU

SAMPI ARI NI

KERJA 

TOK ARAB

HANYALAH

MENIPU 

DULU JUAL

AGAMA 

KEMUDIAN

MINYAK ATTA

SEKARANG

 JUAL

DOLAR

KAH KAH KAH


-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tok TT, kalau lu ade 90jote... Lu masuk betanding tak.. tp lu tahu lu akan kalah...

Baik lu berenti, baik lu meniaga...

Tanpa Nama berkata...

jual JIN tarak?

bukan yang jenis seluar!