.

Jumaat, 13 Oktober 2017

DIMANA RAJA BOMOH MENGHILANG






DIMANA
Aku rasa la tt, setelah aku mintak si belalang tolong telek, sebab nak tanya bomoh king tak boleh bisnes dia dah kena haram, disebabkan warisan tu cukup garam power dia paling tidak pun sekitar zon timur sabah, maka macam kau cakap najib perlu bertindak segera memandulkan populariti warisan, 

RAJA BOMOH

dan cara terbaik ialah guna sprm untuk bina kes, supaya pengundi dari kalangan penduduk biasa kat kampung dan pekan kecik sabah mudah terima itu memang proses undang2 bukannya politik kotor terhadap parti pembangkang, jadi pengundi ni lebih menyokong bn dan masa sama pandang serong kat warisan yang mula dikait dengan orang2 rasuah. 

MENGHILANG

Tapi macamana sprm nak bina kes dengan cepat memandangkan pru dah cukup dekat? Haaaa... situ la kunci dia... ingat lagi baru je beberapa hari sebelum ni tetiba je najib telah bermurah hati mendonate duit rosmah, eh duit rakyat, sebanyak rm5juta pada sprm? Aku rasa tujuan donation tu adalah diguna, eh ditabur sebagai dedak pada sebilangan orang warisan sendiri supaya on
 APA MAKNA TANGKAPAN INI?
Anonymous
on 10/12/17






---------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mungkin...............kat UDARA?

mungkin...............kat DARAT?

mungkin...............kat LAUT?

kena tengok buluh sakti dulu!!!!!!!!!
nanti okey?