.

Jumaat, 13 Oktober 2017

YA USTAD - APA HUKUMNYA





YA USTAD

NAK TANYA

KAWAN SAYA TINGGAL DI IPOH
DIA SELLAU DATANG KE KL
BILA DI KL DIA  SEWA BILIK HOTEL

HOTEL INI TEMPAT BERANCUK
JANTAN BETINA
JANTAN JANTAN
BETINA BETINA
 ISAP MENGHISAP
JILAT MENJILAT
PANCUT TERPANCUT

APA HUKUMNYA BERMALAM DIHOTEL INI?

WAJIBKAH BILIK HOTEL  DISMAK?
ATAU
SELURUH HOTEL INI WAJIB DISMAK?

KALAU SAMAK HOTEL
PAKAI BANTUN BOMBA KAH?

KAWAN SAYA TANYA
KERANA DIA PUN SELALU
BERANCUK JANTAN BETINA
DALAM HOTEL INI
DIA BERANCUK DENGAN
CUCU  USTAZAH
DARI TANAH MERAH
GUNUNG SEMANGGUL

SAJE TANYA KAN HARI INI
HARI JUMMAAT






-----------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kalau dah melibatkan jantan jantan .. iyo molibatkan buntut .. sekali sontot tokontut kontut .. mako hokoom nyo satu KL kono samak ..

Tanpa Nama berkata...

fuhhh ostad kompius dgn soalan nie, ngalahkan soalan nak ambik degree....takpe ostad akan jawab....lu berancot dlm hotel itu lu punya hal, tapi bila ancot anak dara org...jgnlah sebar dlm fb ke apa ke...sedangkan nabi sendiri pnh kata, sapa buat dosa jgn ceritakan kt org lain. soklan satu tu..errr anak ostad mana yg kau entot, sblm entoto ade ke anak ostad baca doa sblm entot...ade no tel anak ostad tu tak, keras dh batang ostad nie

Tanpa Nama berkata...

Sebagai juruprihatin pada tanah liat yang perlu dipupuk dan diselia dengan sistematik pelombongan, penangkapan, pengurungan, pemprosesan dan penggunaannya serta juga pembuangan sisanya mulai sekarang sebelum spesis ini diancam kepupusan, maka aku terpanggil bagi jawapan. Hotel berkenaan tidak perlu disamak. Kenapa tak perlu? Sebab rombongan lebai jakim akan buat operasi bersepadu serbu hotel tangkap semua muda mudi yang bergomol, berkhalwat atau beronani dalam hotel tu hantar masuk mahkamah atau kaunseling, majlis bandaran pula akan menyita segala peralatan, menutup hotel dari beroperasi dan menarik lesen perniagaannya kerana merela dan mempromosi maksiat, maka hotel itu akan jadi bangunan tinggal yang usang dan hodoh tapi menarik pada mat pet dan mat rempet lalu dirobohkan dan tender akan dipanggil untuk projek baru yang cantik lagi membantu perkembangan ekonomi tempatan. 70 tan metrik tanah liat pun selamat taklah dibazirkan sebaliknya boleh menampung 100 orang makan selama 6 tahun 2 bulan.