Khamis, 2 November 2017

ADA LAGI KES ENTOT







BERBULAN MADU
Wak ber bulan maduuuu daaaa... edah dah abis, cerai sudah maaaa. Babay...wa Sambung ennnntooottttttt..,ya bedal bedul ha ha ha on 
WAK HILANG KE MANA?
Publish | Delete | Spam



NIKAH LAGI

tan sri sprm g thailand nikah kali kedua..tan sri sprm bukan jenis abis madu serpah dibuang..tan sri sprm akan bermadu..samada madu khaula atau madu arab..kalo tak, sapa nak tanggung anak dlm perut tu..nanti tak bole dibinkan dgn nama tan sri sprm..nanti jabatan pendaftaran marah sb allah tak beri.. on 
MAT ENTOT DAH LESAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17



TIBAI

Mana punya matrib yg proposed mangkak nie jadi KP aku pong tak tau. Dah tau nak memamtat, pi tibai bini orang. Kalu kantoi dgn Yogoslavia ka, dgn Rusia ka dgn Labanise ka dgn China Doll ka aku tak hangin sangat. Ini dgn bini orang. Diulangi bini orang. 

BINI ORANG

Aku rasa Shahibul Samaah Haji Tar Snake lagi mulia dari KP nie. Paling paling Ostad nie fire dlm fb messenger. Tak luak apa pong. Rasanya Haji Monggol boleh advise KP nie bersara awal. Lantik Ostad pulak, baru bole mencari jalan yg lurus on 
MAT ENTOT DAH LESAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17



BARU JUMPA

Tt, sebagai juruprihatin pada suku rumpun nusantara, aku terguris (macam kereta digarit paku) dengan ayat kau yang rawak dan rambang serta tak tepat ke lubang. Maka aku mengecam (kecam = kutuk, bukannya cam = kenal macam mengecam mana satu pencuri daripada parut muka) keras penulisan cuai dan sembrono kau sebab boleh buatkan kekeliruan atau pembodohan malahan fitnah. 

AWEK INDON

Aku baru je jumpa sorang awek indon, aku tanya dia dari mana, dia jawap dari Lombok, aku tanya lagi dia suku bangsa apa, dia bagitau orang Lombok lah, aku mintak kepastian bukan orang jawa ke, dia nafikan bukan.. Lombok jauh dari Jawa.. dekat dengan Bali.. majoritas di sana Muslim.. majoritas di Bali itu hindu on 
MAT ENTOT DAH LESAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/1/17
------------------

Tiada ulasan: