Rabu, 22 November 2017

PATUT LAH SELAMA INI





PATUTLAH SELAMA

INI  TAK ADA

TADABBUR

TAK ADA

 TAZAKKUR

Sasar remaja pelajari teknik tadabbur, tazakkur
JOHOR BAHRU - Rumah Ngaji Johor mensasarkan 5,000 remaja di negeri ini mempelajari teknik tadabbur dan tazakkur al-Quran pada tahun depan.

Tadabbur merupakan memahami mesej dalam al-Quran, manakala tazakkur pula memahami makna serta merasai yang mana ada peringatan, petunjuk dan rahmat Allah.



TAK FAHAM ISI

TAK FAHAM

MAKNA

JANGAN SILAP

SEBUT

TADABBUR

TAZAKKUR

BUKAN BUKAN

BUKAN BUKAN

KAH KAH KAH


-------------------

2 ulasan:

Unknown berkata...

Kenapa guna bahasa asing...
Kenapa tak diberitakan sebagai...pencerahan/permahaman dan pengertian. ...tak perlulah nak jadi Arab dari Arab sebenar. ..
Dulu dari jurusan inggeris,..kita tukar kepada jurusan bahasa melayu....alasan ramai budak melayu tak faham inggeris. ...
Sekarang dari bahasa melayu..nak ditukarkan kepada jurusan Arab...
+×@#×÷/% ₩&***Kepalabapakkau% $*&???...

Tanpa Nama berkata...

Jangan salah paham atau keliru bila baca. Tadubbur merupakan mendalami masaj dalam dubur contohnya mr shy fool suka tadubbur sendiri guna jarinya atau dildo, manakala tazakkar pula membahami makanan serta merasai yang mana ada peningkatan syahwat pada zakar contohnya en apandi suka tazakkar kari kote harimau bali yang eksotik dan semangkuk boleh mencecah 10juta rupiah kerana dikatakan mampu membuat zakar pemakan tegang selama 4 minit dan ianya eksklusif terdapat hanya di pulau bali.