Jumaat, 17 November 2017

SAUDI ALAT ZIONIS





SAUDI
Tulah. Aku pun rasa ini semua satu konspirasi mega oleh yahudi zion setelah banyak tahun merancang dan mencuba. Yahudi zion takkan berpuas hati kalau dapat kuasa segenggam atau satu zon je. 

ALAT

Yahudi zion tamakkan seluruh dunia dan semua kekuasaan serta segala kekayaan. Yahudi zion ada ocd iaitu obsessive compulsive disorder, penyakit mental yang obses pada sesuatu, dalam konteks yahudi zion, sesuatu yang mereka obseskan ialah kuasa, harta dan kedudukan. 

ZIONIS

Jadi, ada mungkin haji najib dan nenek gedempol sebenarnya terperangkap dalam satu fenomena global dipermain ejen yahudi zion, bukannya ejen china merah. Dan hero dalam dunia yang dapat menyelamatkan laki bini ini serta rakyat malaysia cuma ada 2 yang perlu bergabung kehebatan untuk melawan yahudi zion: lebai wak jemihan, dan bomoh king. on INI TANDA SAKIT MENTAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/15/17




----------------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Tamak2 Yahudi pun dia guna kepala hotak. Arab guna kepala butoh. Pada Arab nak sonang idup berdoa jo. Nanti tuhan akan tolong dgn berbagai cara. Kadang2 kito tak sangko cara tuhan tulong kita .. subhanalah. Contoh nye bila Yahudi tolong Arab Saudi untuk sembelih Arab yang lain.

Tanpa Nama berkata...

muka FULUS...............sejak ratooooooosan tahun dulu!


ada FULUS ada TALK
tarak FULUS kena TOK! (PANCHUNG)