Khamis, 16 November 2017

TERGURIS HATI





 SEKARANG

TERGURIS HATI

BILA PRU14 

JANGAN UNDI



Pemandu teksi mahu polis ambil tindakan terhadap rebel Umno Syed Rosli

Persatuan Persepakatan Pemandu Teksi, Kereta Sewa,Limo Executive Jiwa Malaysia ( Perjiwa Malaysia) membuat laporan polis terhadap Syed Rosli Syed Harman Jamalullail kerana memuat naik kenyataan yang menghina pemandu teksi.

Presidennya Zailani Isausuludin berkata, Penolong Setiausaha Pemuda Umno Cawangan Pusat Bandar Taman Chempaka itu telah mengeluarkan kenyataan yang dianggap menguris hati seluruh pemandu teksi di negara ini.

“Kenyataan Syed Rosli amat menguris hati dan perasaan seluruh pemandu teksi di negara ini.


 DAH DIHINA

DIPERLEKEH

TAPI BILA

DEDAK MASUK

LUPA DIRI

TERUS SOKONG

KETUANAN MELAYU

KAH KAH KAH



-------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aktiviti yoga yang diharamkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan Malaysia pada bulan November 2008, kini dibenarkan di Arab Saudi.

Pengerusi Majlis Fatwa Kebangsaan Datuk Dr Abdul Shukor Husin ketika itu dipetik berkata, amalan fizikal iaitu senaman dalam yoga, tanpa adanya unsur-unsur mentera dan pemujaan pada zahirnya tidak menjadi kesalahan.

Namun, ia tidak digalakkan kerana dikhuatiri boleh menghakis akidah seseorang Muslim memandangkan ia merupakan salah satu komponen daripada keseluruhan amalan yang diharamkan itu.

Arab Saudi pada Selasa lalu secara rasmi meluluskan yoga sebagai aktiviti sukan di bawah Kementerian Perdagangan dan Perindustrian, lapor majalah berbahasa Inggeris India Today.

Oleh itu, menurut laporan berita itu, sesiapa yang ingin berlatih atau mengajar yoga di Arab Saudi boleh melakukannya dengan memohon dan mendapatkan lesen.

Kementerian Perdagangan dan Industri Arab Saudi menyenaraikan yoga di bawah "aktiviti sukan" dan membenarkan mana-mana warganegaranya untuk mengamalkan atau menyebarkannya setelah mendapatkan lesen daripada kerajaan.


Read more at https://www.malaysiakini.com/news/402177#mKCycUjxbWXDEsop.99

Unknown berkata...

Ha.ha.aa. ...
Betul..betul.b.betul.betul.l.l....
Kena ikut cara MO1..
"When the going get tough...the tough get going"...
Bolih.la.. start venture bisness baru..durian ke...sate ke, e....
Tak perlu marah - marah. ..tak perlu sakit hati.....
Kita kan "rakyat malaysia"..," 1 malaysia a"....

Tanpa Nama berkata...

Geng teksi sembang lebat! Dapat tayar free jer terus diam. Lancau laaa.

Tanpa Nama berkata...

malay you mudar lupa
ke
malay you mudar KENYANG?

bila KENYANG, esok MAO lagi.....pulak!!!

Annoy berkata...

tayar lagi ada maruah... dari pemadu teksi yg dapat tayar... terus buang maruah undi umno bn lagi dan lagi dan lagi.. haprak...