Isnin, 18 Disember 2017

BILA PAS JADI PIEM?











BILA PAS

JADI

PIEM

Pas boleh jadi Perdana Menteri


KOTA BHARU - Disebalik tanggapan mengatakan Pas bakal kehilangan banyak kerusi dalam PRU 14 nanti, pimpinannya menyuarakan keyakinan keajaiban politik boleh berlaku.

Naib Presiden Pas, Tuan Haji  Mohd Amar Nik Abdullah berkata, pada zahirnya pendekatan yang dibawa Pas mengundur bagi mata pandangan orang ramai, tetapi beliau yakin agenda Islam yang dibawa mampu memenangkan parti ini.

Malah, beliau  menjelaskan, sekiranya dikehendaki ALLAH SWT, pimpinan  Pas mampu diangkat sebagai Perdana Menteri dengan kaedah yang tidak dijangka oleh fikiran manusia


AWAS UTAN

BALAK  SABAH

SARAWAK

APA YANG ADA

AKAN LINGKUP

TINGGAL PASIR

TAPI BESTNYA

SYARIKAT AUDI

DIBUKA DI KB

DAN

STESEN TV PORN 

 GERMAN BUKA

DI TEMERLOH

KAH KAH KAH





--------------------

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Walau pun mcm tak masuk akal. Sekira nye Allah ndak, maka pimpinan PAS boleh dan mampu jadi PM. Dah Allah yg buat .. jadi PM PAS ni relek jelah ..tunggu je wats next.

Lepas tu hasil doa PM.. kos barang akan turun.. kita mungkin jadi juara bolasepak dunia.

Balak no hal .. cam biasa mintak Cina Singapura tebang. Lepas tu kita tanam semula balak tu.

Cara tanam semula hanya dgn zikir. Setiap zikir kata uzTaT akan tumbuh sebatang balak di syurga. Katanye lilitan setiap balak disana ialah berukuran 500 tahun berjalan kaki.. besarnye balak.

budak kampong berkata...

watpe jadi pm msia,
kan bagi jadi presiden amerika...

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah.....doa ostad hj hardy makbul....

Tanpa Nama berkata...

Terliur lebai pas dengar balak sebesar itu di syurga! Tak peduli dah dgn bidadari....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Keajaiban politik boleh berlaku dengan kehendak Allah. Dengan kaedah yang tak terduga akal kita semua, tiba-tiba kabinet meluluskan permit menjual dan membeli nombor ekor di kalangan melayu Islam lalu muncul serta-merta pulohan jutawan baru dari kaum melayu yang bukan saja membayar jutaan cukai pendapatan dan gst pada kerajaan untuk menampung belanja kerajaan pembela melayu dan penegak Islam, tetapi juga membayar zakat untuk menampung belanja menteri dan ketua Islam hidup sentosa masyaAllah betapa indahnya kurniakan Tuhan