Jumaat, 22 Disember 2017

JANGAN GADAI TANAH FELDA







SETUJU

SOKONG

JANGAN 

GADAI 

FELDA

Kembalikan semula hak dan kuasa tanah Felda

SEGAMAT - Majlis Belia Felda Malaysia (MBFM) terkesan dengan isu penukaran hak milik tanah strategik Felda yang dianggarkan bernilai RM270 juta di Jalan Semarak, Kuala Lumpur susulan laporan akhbar tempatan, semalam.

Presidennya, Muhammad Fadzli Hasan berkata, beliau percaya warga Felda terutamanya generasi baharu melahirkan 

“MBFM bersetuju dan menyokong penuh Felda dalam memastikan tanah bernilai ratusan juta ringgit yang hampir tergadai dalam projek Kuala Lumpur Vertival City (KLVC) ini dikembalikan hak dan kuasa kepada Felda semula.

“Ini kerana tanah ini dilihat sebagai aset Felda yang perlu dipelihara dan dipertahankan kami menyambut baik dan menyokong tiga langkah yang telah diambil oleh Felda dalam kes ini,” katanya dalam satu kenyataan kepada Sinar Harian, hari ini.



TAPI

APA JADI DENGAN 

TANAH 1MDB

DI PULAI INDAH

SELANGOR

AIR HITAM

PULAU PINANG

NAJIB DAH GADAI 

PADA

CHINA MERAH

MUSTAHIL 

TIDAK SEDAR

MUSTAHIL 

TIDAK MARAH


--------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah ditakdirkan tu....jgn mare, nanti undi lagi kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

sapa bising dipulau, sapa ungkit dihalau, tanah sekangkang kera, generasi kedua punya nama, diagih sesama kroni, tak ada yang timbulkan, syarat dibuat penyedap , satu pun tak diikut padan muka berhutang la seluruh keturunan sikit hari jadi orang pelarian.

Tanpa Nama berkata...

patutlah nama VVVIP, otak KKKIV!


gua nak pegi Pee dulu, kay???

Tanpa Nama berkata...

tarak RUGI lah!

belum UNTUNG ajer!

wakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

elok dibiarkan saja felda ni mampus..sedangkan warganya sendiri pun penakut buat pe kita nak selamatkan felda..felda ni kepala bapak najib yg buat..biar anak dia si najib yg perabiskan nya..kalo la warga2 felda ada kesedaran, pasti dah bangun melawan..tp sampai sekarang ni yg melawan hanyala minoriti sedangkan yg majoriti ni buat tak tahu..nak kata warga felda ni bangang, takda pelajaran tapi ramai dato2, profesor2 para akaedemik yg asal felda..syukur la isa samada dan najib buat hal..kalo tak warga felda terus tido dan terus tido walaupun tanah sudah dijual..