Rabu, 27 Disember 2017

MAIN BOMOH










F.BOOK

baru-baru ini sempat berbual panjang dgn pemimpin umno yg pernah jadi YB.antara cerita ialah tentang bomoh,menurut beliau pemimpin umno guna khidmat bomoh sewaktu pemilihan,untuk dipilih jadi calon malah utk 'hapuskan' saingan.menurutnya lagi ada exco Pahang pernah guna khidmat mona fendy-hari sekian kena pakai baju warna sekian,hari berikutnya baju warna lain pula-waktu itu pemimpin umno ini bertanding utk jawatan Ketua Pemuda Bahagian.sekarang ini kira exco kanan juga.saya tanya betul ke cerita ini dan bekas YB ini jawab memang betul dan dah jadi budaya malah rahsia umum!
kepada saya amalan ini bukan sahaja menuju ke kesyirikkan malah lebih jauh lagi menunjukkan tiadanya self-confident mereka serta menunjukkan mereka sanggup buat apa sahaja demi mendapatkan kuasa.


Abdullah Baharum Jampi pada tangki air SYABAS>Siapa minum air terus mengundi ....
Manage
6y
LikeShow more reactions
Mohd Baharin Harun Buat Orang Mati On-call jadi Hantu.... BOMOH?..
Manage
6y
LikeShow more reactions
Abdullah Baharum tak jadi mengundi manusia...Undi hantu!
Manage
6y
LikeShow more reactions
6y
LikeShow more reactions
Yahaya Rahman dah nak habis tempoh... tunggu agm.... mac2011
Manage
6y
LikeShow more reactions
Azim Afrina This is real in Umno,not fake. Even our 1st lady use the shaman to marry her lattest husband. Source: from her former neighbour.

--------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Main bomoh apa dapat tt? Tengok mona pandir apa dapat? Yang main dengan mona pandir apa dapat? Tengok bomoh king apa dapat? Yang main dengan bomoh king apa dapat? Tengok tuan haji najib. Main dengan altantuya. Altantuya bukan bomoh.