Sabtu, 27 Januari 2018

AJEN JHO LOW






APA SUDAH JADI?

Kementerian arah guru mengamuk dipindah segera

SHAH ALAM - Kementerian Pendidikan mengarahkan Jabatan Pendidikan Negeri Kedah menempatkan segera guru mengamuk semasa mesyuarat ke Pejabat Pendidikan Daerah Kulim Bandar Baharu bermula hari ini sementara siasatan mengenai punca selesai.

Menerusi satu kenyataan, Kementerian Pendidikan berkata, tindakan tersebut bertujuan untuk mententeramkan keadaan terutama emosi guru berkenaan dan menjaga ketenteraman proses pengajaran dan pembelajaran yang berlangsung di sekolah itu.

"Seorang guru dari sebuah sekolah di Kulim, Kedah telah didapati menunjukkan reaksi yang tidak melambangkan profesionalisme seorang guru Malaysia dalam satu mesyuarat guru.

APAKAH 

MINAH INI

AJEN SENYAP

JHO LOW

ATAU

BAKAL AJEN 

CHINA MERAH

YANG ANTI 

PEMBELAJARAN 

BAHASA MELAYU

DI TANAH MELAYU

WASPADA 

NAJIB SEDANG

GADAI

TANAH MELAYU

KEPADA

CHINA MERAH


-----------------

6 ulasan:

Saiful berkata...

Dia tak mau mtg2
Dia nak p ajaq tuisyen
Buat duit.. nak bayaq mcm2

panglimo potaseh berkata...

Bila isu LKS jadi PM tak boleh makan. Tetiba ada byk sandiwara sudara Cina kita ngamuk.. ari tu kat KFC, smlm kat sekolah mungkin esok kat kelab dangdut? Adakah ini tektik Sang Mappadulung dan Puteri Lembu naik kondo .. kita tgk je?

Tanpa Nama berkata...

Guru pompuan tua mengamuk tu tanda menopos, cipap dah lohe takde kena mengena dgn china merah la.

Tanpa Nama berkata...

kena RASUK makluk halos?

jin?
hantoo?
toyoooool?


tarak cookop "MAIN"?
mungkin tarak cookop masa bah?

Tanpa Nama berkata...

kalo cikgu giler, cepat pindah!

kalo piem giler, kenapa tarak pindah?

Tanpa Nama berkata...

bila cikgu mengamuk, kementerian pindahkan, kala kementerian ugut cikgu cikgi dari mengundi pakatan harapan, dikatakan sbg nasihat..pundek punya kementerian..kalo dah perdana menteri boole mengkepala bapakkan orang suka-suka hati, jgn dimarah bila org2 bawahan pun meniru sama..kes kepala butuh di bali apa cite? kementerian taknak siasat, taknak dakwa..ejen jhow low adalah melayu bro..nik faisal, dato subuh dan minah cina..agen pembunuh najib adalah sirul ..sirul melayu bro..kementerian pelajaran makin karut dan carut..dipotong subsidi itu ini, disuruh buat itu ini..guru jadi tak cukup, bahan makmal jd tak cukup..mak bapa jenis yb2, menteri2 mana ada sekolahkan anak kat sekolah kebangsaan..semua nak masuk sbp..kalo anak2 menteripun tak yakin dgn sekolah biasa, jgn nak ckp pendidikan kita terbaik di benua china..