Sabtu, 13 Januari 2018

PUNDEK PUNYA USTAD






PUNDEK
Haje betul komen tuan..bbrp hari lepas saya ada mendengar ceramah sorg usetat disurau kg saya..rsnya hujah2 ceramah dia senang je saya patahkan dgn fakta..usetat tu kata cth dlu zaman nabi org tukar agama jd kapir bila digoda musuh samalah spt skrg senang kata lompat parti..dlm ati saya kata kepala pundek punya usetat..

PUNYA

dulu tu tukar agama,la ni tukar lompat parti apa kena mengena dgn tukar agama..tukar parti bukan tukar agama jd kapir..sib baik la aku sabar igtkan org kg kalau x aku tanya soalan2 tajam mau menangis usetat tu.tp faham2 jela org kg bila dengar ceramah leleh habis..

USTAD

apa lagi usetat tu naik syeikhla ceramah bagai nk rak mcm dia pakar segala hal..tu pasal usetat2 pas dok melalak melolong dlm ceramah je sbb 1 way commmunication..berani la hujah sorg2...cuba ajak debat tgk..mengelejat usetat cari alasan..puikkk.pundek punya usetat.. on 
USTAD ULTRAMAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/11/18






----------------

Tiada ulasan: