Selasa, 9 Januari 2018

SALUT BRO









SALUT



Utusan dan fitnah berpisah tiada.
Secara peribadi, *SEBELUM* pengumuman rasmi Mahathir sebagai calon PM HARAPAN di Konvensyen ahad lepas, aku memang tak setuju dengan Mahathir sebagai PM (dan inilah kelebihan kami dalam HARAPAN. Sebelum keputusan apapun dibuat, kami bebas berbeza pandangan). Tapi bukan atas sebab terpinggirnya PAN sebab PAN (minus me only and a few others) pun dari awal lagi sokong Mahathir, Haha.
But then, bila ia dah diputuskan bersama, sebagai anggota organisasi, aku harus hormati keputusan bersama. Aku bukan macam Zuraidah, lepas rasmi dibuat keputusan konsensus pun masih berbunyi. Haha.
Anyway, moga senyuman aku di muka depan utusan berhasil mencairkan hati dan menyihir fikiran para gadis di luar sana untuk, somehow, mengundi HARAPAN. Haha

Comments
Abdullah Suady Ramadhan Woiii.. Hahaha 😂
Reply4 hrs
Manage
Mohd Azhar Mat Dali Fuh...dapat masuk UTUSAN. 

Beruntung lah ..kah3
Reply
2
4 hrs
Manage
Mohamad Razif ni senyuman gaya calon PRK.
Reply
3
4 hrs
Manage
Muhd Abrar Sadiq Nahh hahah


----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya ada rahsia besar knp tun m dipilih jd PM designate PH. Mungkin ada yg dah tahu tp tak disebar meluas. Biarlah kekal rahsia sementara supaya musuh tak dapat counter

khalidros berkata...

Zurida Pentingkan Diri Dendiri Dari Pentingkan Parti Untuk Menumbangkan Najib Razak

khalidros berkata...

Usul Lambat Sampai Kemeja Rundingan. Saya calunkan Pn Zuraida sebagai PM sebab dia dah tak sabar sabar nak naik hiraki jawatan dalam parti dan kerajaan hingga terlupa dia belum lagi menyeberangi sungai lalu dah nak robohkan jambatan.