Selasa, 23 Januari 2018

TATOO & PANAU





TATTOO & PANAU 
Apa lah beza tattoo dgn panau. Tatto dibuat dari minyak babi ke. Babi tu hooram tapi tak buat kita masuk neraka. on INI MEMELOK ISLAM

in response to Mamat tu patut tukar cara pakai kain ihram tu, tukar selempang atas tangan lagi sebelah supaya tutup lindung tattoo tu, sebab bila terdedah macam tu boleh menyebabkan fitnah, syak, was-was, risau, jijik, loya, benci, marah, kacau-bilau, merusuh, taufan, ribut pasir, dan perang dunia ke6., by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/20/18







------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Beza panau dengan tattoo sama dengan beza mati sebab semulajadi dengan mati bunuh diri, sama dengan beza gigi kau longgar dan esoknya tercabut sendiri masa kau syok tidor dengan gigi kau tercabut kena hentam penumbuk padu mike tyson, sama dengan beza kereta kau calar tergesel kerb sikit masa kau parking dengan kereta kau calar digores paku oleh mat fit jaga parking lot bila kau taknak bayar mat tu, sama dengan beza kau tengah tidur terlentang kemudian cicak di siling jatuhkan bom masuk tepat dalam mulut kau yang ternganga dengan kau nampak cicak merayap atas lantai kemudian kau tangkap dan kau siksa bagi cicak tu terberak lalu kau ambik taik cicak tu suap ke dalam mulut sendiri.