Ahad, 25 Februari 2018

BERITA TAKUT






BERITA

TAKUT LAGI

CILAKA
Aura Mahathir masih kuat
BANGSAR - Pengerusi Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad menjadi tumpuan orang ramai ketika menikmati sarapan pagi di restoran yang terletak di Bangsar, semalam.

Menerusi Facebook Kelab Che Det, orang ramai dilihat tidak melepaskan peluang bergambar bersama beliau yang turut ditemani isterinya,  Dr Siti Hasmah Mohd Ali.

Berdasarkan gambar yang dikongsi, orang ramai yang terdiri daripada pelbagai kaum dan usia mengambil kesempatan beramah mesra bersama bekas perdana menteri itu.

Situasi berkenaan menunjukkan aura Mahathir masih lagi memberi kesan kepada orang ramai.



INILAH CONTOH

BERITA PALSU

YANG MENAKUTKAN

NAJIB ROSMAH

MAKA AKAN ADA

UNDAG UNDANG

BARU UNTUK

MEMASTIKAN

TIDAK ADA LAGI

BERITA TAKUT

HINGGA NAJIB

PENING KEPALA


-------------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nanti gua kasi sengat sama lu baru tau.

Tanpa Nama berkata...

Hang silap bro.
Berita ngeri bagi Haji Monggol Mappadulung Daeng Matti­mung Karaeng Sanrobone bukan berita palsu.
Berita yg paling ngeri bagi seekor mat Monggol adalah bila mana Bik Mama mintak 69.
Aku memey Tak dpt nak membayangkan berapa berahinya mereka beradu.
Cuma aku berdoa agar tidak Ada berita seekor lebai haji mati mengejut sebab sesak napas.

Tanpa Nama berkata...

ini contoh berita palsu, banyak lagi berita palsu alam diadakan, semgaja dibuat.bagi.menyakinkan rakyat, macam berita derma tok arab, org ada rasional, org ada akal, org ada fikrah tak percaya berita palsu, akan terdikir adakah manusia pernah menderma 2.6 billion? kenapa derma ? apa nak sebagai.balasan ? kenapa masuk akaun sdn bhd? akan bertanya? bukan terima bulat montel sendat padat mantap kah kah lah, elok kamu berdikir sebelum kamu dibonsaikan kah kah lah

Tanpa Nama berkata...

...bukan apa. Takut mati, takdan nak bertaubat sekali lagi. Harap paklebai, makan disuap. Mana boleh percaya, hak tu pun tak lulus, masakan nak tolong doakan, jangan harap. Ada ubi ada batas, ada .......

Tanpa Nama berkata...

Daripada teks penulisan hisham berkenaan mahathir dan hasmah yang tidak henti-henti dikerumuni ramai orang di suatu kedai makan, dan digabung dengan gambar hiasan yang melengkapkan penulisan itu, dapatlah saya rumuskan saudara hisham cuba menyampaikan maklumat secara berahsia bahawa mahathir dan hasmah adalah penjual atau pusher/dealer dadah syabu atau ice yang popular di kalangan pengguna di kawasan bangsar khususnya, maka polis mestilah memberi bayaran saguhati pada hisham sebagai pemberi maklumat atau confidential informer, serta membuat tangkapan pada dadah syabu itu sebelum sempat masuk mencemar tubuh muda mudi pewaris negara, amin.