Sabtu, 24 Mac 2018

ASAL USUL MAT LEGAM





ASAL USUL
Carian susur-galor mat legam nih......nanti akan keluar sejarah 400 ratus tahun dimana moyang nya didatangkan sebagai hamba-abdi yang mana dihantar ke Fiji, dan sebagai nya...tapi moyang nya mendapat sedikit nasib baik apabila ditempatkan di Semenanjung Tanah Melayu-STM. 

MAT ITAM

Ia tidak berhenti disitu apabila generasi kemudian di STM pula dilelong hingga ke Afrika Selatan. Di situ dengan keadaan sekeliling maka terjadi -FUSION - maka terlahir lah generasi kemudian yang lahir dari - bermadu- ; dengan puak dari Botswana (dihimpit antara Zimbabwe dan Namibia). Dengan kesedaran generasi - Mat Legam Millinnial - atau lebih dikenali Gen Y, maka berlabuh lah kembali ke STM.

MAT LEGAM

 Dengan kudrat dan kemahiran mengatasi ilmu ular...maka berjaya lah Generasi Mat Legam bersidai di celah celah tampok kuasa di STM.... OK...sedikit sebanyak aliran susur-galor mat gelam...oopps mat legam! PS. mesti ada kesedaran orang melayu kenapa kita ada produk QuPuteh dijual oleh melayu...sebab ia adalah produk untuk
on NAK TANYA - MAT LEGAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/23/18





---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lu dah tua dan makin malas la tt....lu bagi pencerahan/menghasut semunggu sekali je...apekate lu buat 2 kali seminggu...1-isu tempatan 2- isu antarabangsa...ade berani ka?

Tanpa Nama berkata...

Puak2 legam ni asalnya kasta pariah, selalu jadi hamba abdi kat india, low class. Ramai yg lari ke tanah melayu dan peluk islam utk lari dari sistem kasta. Tapi DNA pariah tu masih melekat kuat walaupun dah berpuluh tahun peluk islam. Mmg dah jenis keling low class, bila dah senang sikit mulanya nak naik darjat lagi utk jadi melayu pulak, kaduk naik junjung.

Eh! Jap... apasal riduan tee masih cina dan tak boleh jadi ahli umno?? Tolong jawab sat.

panglimo potaseh berkata...

QuPuteh dah di cuba pada Mat Legam selama 14 bulan. 1 Lori QuPuteh dah disimbah pada seluruh badan Mat Legam, termasuk kontolnye. Hasilnye kelegaman Mat Legam turun dari 99 peratus kepada 98.5 peratus. 0.05 peratus je ..tak de beza .. masih kekal itam legam.