Khamis, 15 Mac 2018

KOTE MOHD AZLINA







KOTE  MAT AZLINA
Menurut UNESCO ..purata panjang kote org Malaysia 11.54cm. Sedara Azalina punye agak-agak berapa panjang. JAKIM mcm tak de selera je nak ukur.. maklum lah. Dulu Sajat punye sampai tak cukup tangan nak ukur ..sampai patah pembaris. on 
SAH AZALINA ADA KOTE
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 3/14/18






----------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Bro, JAKIM sibuk nak check kote Sajat tu sebab Sajat tu lawa bro, ada rupa. Kau jgn la nak bandingkan Sajat dgn Mohd Azalina bin Othman.. hissshhh! mintak simpang la malaikat 44. Kalau Mohd Azalina tu ada kote ke buret ke.. kau ingat JAKIM sanggup ke nak tengok? Rambut atas kepala dia ajer pun dah ngeri.. hishhhhhh!! tak sanggup aku nak bayangkan bendalah dlm seluar dia tu.