Isnin, 30 April 2018

LAGI TANDA KEMENANGAN





@TANDA
 
SATU LAGI

TANDA MENANG

Gelombang Dr Mahathir kini bergabung dengan Nik Omar, kata pengkaji

Gelombang yang telah dihasilkan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad kini bergabung dengan gelombang yang terbina ekoran penyertaan anak bekas menteri besar Kelantan, Nik Omar Nik Abdul Aziz.

Pengkaji politik dari Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Dr Mazlan Ali berkata, Nik Omar telah mencipta gelombang baru di kalangan pengundi pro Islam di negara ini khasnya di kalangan penyokong Pas.

“Selama ini golongan pro Islam ini mengundi Pas dan tidak akan mengundi parti lain kerana menganggap mereka tidak berapa Islam.

“Penyertaan Nik Omar menjadi calon PH di Cempaka seolah-olah meletakkan logo ‘halal’ kepada PH dan AMANAH khasnya,” kata Mazlan berdasarkan kajian beliau di kalangan pengguna media sosial.



PAKATAN MENAG

PRU14

KECUALI

DITIPU

KECUALI

DISABOTAJ


-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nik aduhai.. berserban berjubah bagai serigala berpakaian biri biri tipu nampak suci.. hilang iman dosa dedak berpuluh juta pitih haram tongkat parti syaitan ejen perosak parti pas bapa tgna sendiri..

Tuhan Mahal Kuasa di saat akhir pilih husam- nik omar urus pulihkan pas tgna di PAN Amanah dlm Pakatan Harapan tetap menang di Terengganu Kelantan..