Rabu, 25 April 2018

SELAMAT BERJAYA MELOMPAT



SELAMAT BERJAYA

MELOMPAT

Ibrahim Ali umum tanding Parlimen Pasir Mas, Dun Tendong


KUALA LUMPUR - Presiden Persatuan Pribumi Perkasa (Perkasa) Tuan Haji  Ibrahim Ali mengumumkan akan bertanding sebagai calon Bebas di kerusi Parlimen Pasir Mas dan Dun Tendong di Kelantan pada PRU14.

Katanya keputusan itu dibuat selepas meneliti perkembangan politik di negeri tersebut selain memenuhi kehendak pengundi di Pasir Mas yang mahukan beliau bertanding di situ.


BAKAL MB

KELANTAN


----------------

2 ulasan:

Terjah berkata...

TT, ini cerita fasal Tok Him Ini berlaku hampir 20 tahun lalu. Anak lelaki saya usianya 5 tahun. Suatu petang semasa saya sedang berehat dalam rumah, tiba-tiba anak saya masuk dan menjerit Ayah, Berahim Ali datang rumah kita. Saya terkejut, Tok Him tok kenal saya, macm mana dia datang rumah saya. Betul ke? tanya saya. Betulah ayah. Dia ada di luar tu. Saya pun terus ke luar tapi Tok Him taka. Saya tanya lagi, Mana Tok Him. Anak saya pun tunjuk: tu bawah pokok bunga kertas tu: Dia bawa saya ke pokok bunga tu: Tua Tok Him: Dia tunjuk seekor katak! He ha!

panglimo potaseh berkata...

Ia lah Tok Heng kuang-kuang.. lompat lah puas-puas. Nanti China Merah datang abis lah kamu dibuat lauk.. mrk suka sgt makan sup katak.. kuang kuang.