Sabtu, 12 Mei 2018

LU NGOK - NAJIB










NAJIB LU

SILAP BESAR

LU PATUT TANYA

GUA

MACAM MANA 

NAK LARI

PAKAI LORONG

TIKUS

BUKAN PAKAI

PRIVATE JET

LU  NGOK

'Saya arahkan larangan ke luar negara buat Najib, Rosmah'


PETALING JAYA - Perdana Menteri  Dr Mahathir Mohamad mengesahkan bahawa beliau telah mengeluarkan arahan larangan keluar negara terhadap bekas perdana menteri  Najib k dan isteri,  Rosmah.

"Saya arahkan larangan ke luar negara buat Najib, Rosmah. Saya tidak boleh pergi ke airport. Saya suruh orang yang berkuasa untuk pergi,” kata Tun Mahathir dalam satu sidang media khas di sini hari ini.

Terdahulu, Jabatan Imigresen Malaysia pagi tadi mengesahkan bahawa Najib dan isterinya, disenarai hitam dari keluar negara menerusi status yang dikirim di akaun Twitter rasmi jabatan itu pagi ini.

Sementara itu, Najib dalam Twitternya berkata beliau akur dengan keputusan Jabatan Imigresen Malaysia untuk melarangnya daripada meninggalkan negara.


KERANA NGOK

LU DUA 

LAKI BINI

AKAN MASUK

PENJARA

LU ADA 

KES BUNUH

-------------------

1 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Abad ni dua legennd sudah lahir....tun ngan nuar. ..Dio ni masuk kuar talibisin ngan muka sedey sedey kimak nak simpaty lah tu..gentle ler kunun. taknak larila kunun.. Nak melegendkan dirila kunun.. Puikkkk.. .kunun aku simpaty ler tu... Pukimak punya perompak.