.

Isnin, 11 Jun 2018

BERITA FITNAH






JANGAN 

PERCAYA

INI BERITA

FITNAH

DARI 

WARTAWAN

UPAHAN

GEROMBOLAN

MASIH ADA

LOKMAN 

ADAM

PEMIKIR

INTELEK

MASIH ADA

KJ DARI

OXFART

Habis PRU14, tentera siber Umno hilang penghulu

MEREKA pernah mendapat upah sehingga berpuluh ribu ringgit sebulan, malah sebilangannya dapat sampai berjuta ringgit untuk memfitnah Pakatan Harapan dan menonjolkan kehebatan Barisan Nasional.

Tetapi sejak 9 Mei yang lalu, durian runtuh itu sudah tidak turun lagi.

Tentera siber Umno kini kelihatan agak berkurangan manakala yang masih berbaki nampak kurang fokus berbanding sebelumnya, selepas tuan mereka hilang kuasa di Putrajaya dalam pilihan raya umum yang lalu.


TANPA FULUS

JARI TAK 

LURUS

TAKDA DUIT

TANGAN  TAK

BERKUIT


------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mereka sekarang ini seperti Hantu Raya kehilangan tuan...jadi kau kena berhati2 tt...takut2 hantu raya tu dah join tim kau...Hantu Raya ni hisap darah teruna mcm kau....kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

sapa yg kuat fitnah pon aku tatao..n kerajaan yg terbina la ni pon atas dasar apa pon aku tatao..hang pikiaq sendiri laa

Tanpa Nama berkata...

Apa pantat kau sibuk dgn cybertrooper tu pulak, tt?? PH dah menang, tsk puas hati lagi ke?? Tugas suci kau tuntut bersihkan senarai pengundi apa jadi? Apasal kau tak gasak pengerusi spr? Kau dah lemau ke? Takkan nak tunggu pru15 baru nak bersihkan senarai pengundi? Taik la kau, penghasut tegar konon, hal cybertrooper yg remeh tu pun kau nak ambik kesah jugak ke??