Rabu, 27 Jun 2018

GUA CAWAT ROSMAH MANSOR







BUKAN GUA

ALI BABA

BUKAN GUA

KASIM BABA

TAPI INI 

GUA CAWAT

ROSMAH


Barangan rampasan - 2,200 cincin, 2,100 gelang, 1,400 rantai


Polis hari ini mendedahkan barangan rampasan di hartanah yang dikaitkan dengan Najib bulan lepas.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial  Amar Singh Ishar Singh berkata rampasan bernilai RM686.37 juta, tetapi nilainya dalam pasaran semasa boleh meningkat antara RM910 juga sehingga RM1.1 bilion.


BETUL TAK

GUA DAH

CAKAP

ROSMAH

ADA BOMOH

KELING DARI

KERALA

KAH KAH KAH


--------------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itu baru memanda perdana menteri, konco konco bila nak serbu ? Satu ekor sapu billion,menteri sarawak, sabah, malaya ada juga sapu...nasib baik lah sekarang ada masa sembunyi bawah tanah, dalam perigi, tanam kat hutang, simpan atas bumbung, semua senyap menyap, semua rajin gi masjid, rajin pakai kopiah, ular mak senyap, fatwa fatwi tak keluar..Al Haram Al rasuahi hi...Al maakruf almungkari tiada lagi...kah kah kah...lagi banyak kuat rasuah...lagi banyak kuasa lagi banyak tamak..nie ada orang curi Susu,sardin, dok tepi Jalan depa dok sapu...kerana agama bangsa negara konon...ramai lagi...hutang negara bayar cash...sedut sedut semua Wang curi...Salam harapan