Sabtu, 16 Jun 2018

NGOK LANG NGANG









PERCAYA 

CAKAP

MUFTEE 

MACAM

PERCAYA 

CAKAP

SHARIZAT

NGOK LAGI

NGANG

bukan itu saja bro..bahkan baginda agong pun solat hari raya dikelantan dan khutbah nya adalah berwaspada kpd golongan islam liberal, anti tuhan, atheis dan komunis.khutbah ini dibacakan oleh mufti kelantan..nah..lu tak percaya lagi kebencian disebarkan dicorong2 mimbar dan dihadapan baginda agong..?
mufti tak ckp bahawa 1mdb, mufti tak ckp bahaya makan duit rm90juta, mufti tak ckp kaum2 diraja jgn rembat duit rakyat, jgn rembat tanah jgn rembat balak..kalo dah 365 disebarkan dicorong2 masjid dan mimbar, pasti rakyat terpedaya..sb tu pas parti syurga hanya kekal di kelantan dan terengganu.. on TERGOLEK DOG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/15/18






-----------------

1 ulasan:

ilmi berkata...

Kesengjangan Agama Islam adalah hasil kerja lebai" menjual syurga. Lebai jual syurga pastinya demi duit dan burit .

Lebai sewenangan mentafsir ayat" Al Quran dan Hadith" Nabi saw. mengikut selera penguasa kini dan selamanya .

Dynasti Mua'wiyah dan Abassyiah adalah contoh terbaik yg telah berjaya mengupah bayaran yg tinggi kpd para lebai bahkan telah mengubah maana sebenar isi kandungan Al Quraan dan Hadith Nabi . Malahan para lebai zaman itu telah mencipta jutaan hidith palsu dan samar" untuk mengelirukan umat.

Pengabdian kpd Allah hanya kata" Busana agama ditampilkan utk mencipta public opinion semata .

Hasilnya kebejatan lebai tersebut kini diteruskan para lebai zaman kini hingga akhir zaman.

Rahmatan Lilalamian bermakna menyeluruh iaitu inklusif - utk seluruh numat manusia Islam atau bukan Islam termasuk seluruh alam . Ia bukan bersifat esklusif untuk umat Islam.

Allah itu Tuhan untuk seluruh Alam.