Rabu, 13 Jun 2018

PDRM - KITA FAHAM










PDRM

Salam sejahtera saudara saudari warga PDRM... Kita semua sedia maklum perubahan yang berlaku di tampuk kuasa negara sebaik Pakatan Harapan menerajui kepimpinan negara. Sebagai warga PDRM yang majoritinya terpalit dengan persepsi negatif masyarakat kita seharusnya takwal dan berazam mengubah persepsi sedemikian. 
KITA

Semua kita tahu, siapa yang menyebabkan pasukan kita begitu nilai kalau bukan pucuk pimpinan PDRM itu sendiri. Mereka menyebabkan kita semua sebagai hamba kepada kerakusan kuasa, pangkat dan pingat mereka. Saudara saudari harus sedar tak payah mempertahankan sejumlah pegawai atasan yang korup dan mewah malah langsung tidak memikirkan nasib anak buah di bawah. 

FAHAM

Pangkat, jawatan diberikan kepada konco konco yang berupaya mengutip wang bagi pihak mereka. Kita semua tahu juga STAGG, STAFOC dan STINGG hanya wayang semata-mata demi mengutip wang perlindungan dari anasir haram di negara ini. Adakah mereka menjadi suci putih murni sebaik bertukar menjadi Dato-Tan Sri dan Dato- on SARAWAK UNTUK SARAWAKIAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/12/18





----------------------

Tiada ulasan: