.

Jumaat, 15 Jun 2018

TERGOLEK DOG





KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

'Institusi Raja bukan sekadar simbol, penting bagi redakan krisis'




TERGOLEK DOG

KAH KAH KAH

------------------

5 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ya.. Redakan keris yang takdee sarungnya.. .mcm parang tak dijaga... Berkaratttttttt.... Potong pokok pisang pun berjam... Kakakakkaakkaka

panglimo potaseh berkata...

Incik Haji DIDI.. Yang penting teropong anak bulan tu.. tak de teropong tu tak terpancot lah kita nak beraya..

Tanpa Nama berkata...

didi kota belud..keris tak bersarung amenda..ada awek cun blonde dari oversea..cuba lihat laporan perbelanjaan agong, ada sewaan mahligai bernilai puluhan ribu utk awek cun tu..ingatkan mek mek kelate putih cun melecun..rupanya taste baginda bukan pemkn budu..

Tanpa Nama berkata...

bro..baca pendedahan dr zul menteri kesihatan..ada kerabat diraja terkait dgn skandal ubat-ubatan..ada kroni2 umno dan lain2 lagi..itu la krisis utama kerabat diraja..bukan dia kira rakyat nak mampos ke rakyat tak mampu beli ubat ke..haram jadah punya kerabat..ingatna keje kerabat ni suka pukul org je..rupanya suka kawal ubat-ubatan..padan la kerabat2 raja ni takut kalo umno UG pas menang..

Tanpa Nama berkata...

bukan itu saja bro..bahkan baginda agong pun solat hari raya dikelantan dan khutbah nya adalah berwaspada kpd golongan islam liberal, anti tuhan, atheis dan komunis.khutbah ini dibacakan oleh mufti kelantan..nah..lu tak percaya lagi kebencian disebarkan dicorong2 mimbar dan dihadapan baginda agong..?mufti tak ckp bahawa 1mdb, mufti tak ckp bahaya makan duit rm90juta, mufti tak ckp kaum2 diraja jgn rembat duit rakyat, jgn rembat tanah jgn rembat balak..kalo dah 365 disebarkan dicorong2 masjid dan mimbar, pasti rakyat terpedaya..sb tu pas parti syurga hanya kekal di kelantan dan terengganu..