Isnin, 30 Julai 2018

BACA LAGI






.


ukaBalas4h
Rohzad Ridzwan
Berhati hati dgn penulis ini. Lama di luar negara. Terdedah pelbagai taktik “matlamat menghalal cara”. Percaya sumpah sang kelembai sampai ditulis amin. Sekarang akhir zaman, cucu cicit dajal berkeliaran
SukaBalas24h
Mohd Riduawan
Hishamuddin Rais ni telah murtad...ayat nya ada yang mempersendakan agama...elok d jauhkan dari mendengar pandangan beliau...kerana merbahaya untuk orang islam.


baca disini
https://www.malaysiakini.com/columns/435767

----------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini lawak islam..macam mana org islam bole takut dgn org yg murtad?kalo dah iman itu setebal quran..pasal apa nak takut dgn isham rais?diselangor ada byk ajaran sesat..kalo dah sesat maka tidak bole didakwa dgn undang2 agama..gamaknya kita semua perlu keluar dari islam malaysia..baru bole jadi islam nabi muhammad..cucu cicit dajal itu berada dimana2..siapa cucu cicit dajjal? adakah cucu cicit dajjal ini yg menbunuh cucu nabi muhammad hasan dan husin?apakah kaum2 penguasa agama sultan salman saudi itu adalah dajjal kerana mbunuh yemen..? apakah dajjal tidak makan duit rm90juta?apakah dajjal duduk dlm bilik dan menonton porno??ulama islam, mufti islam yg jual agama itu lebih merbahaya dari org2 murtad..dosa tersembunyi lebih besar..