Selasa, 17 Julai 2018

BOLEH MELINTASI SEMPADAN






BERITA BAIK
jumaat lalu gua telah
pergi ke pejabat
kementerian dalam negeri (KDN)

lu tahu untuk apa?

gua minta 
pengharaman gua
melintasi sempadan 
ditarik kembali

pegawai 
cukup baik
malah 
gua dapat secawan kopi
dan 
merasa kerepet pisang
kueh raya
wow!

kemudian 
satelah menunggu
hampir 40 minit
gua diberi tahu
yang gua 
boleh 
melintasi sempadan

gua ucap terima kaseh
dan
gua minta diri

Hishamuddin Rais disekat ke luar negara | Astro Awani

www.astroawani.com/...malaysia/hishamuddin-rais-disekat-ke-luar-...

Translate this page
Dec 4, 2015 - Aktivis politik Hishamuddin Rais mendakwa beliau dihalang ke luar ... saya dilarangadalah pertanyaan saya kepada pihak berwajib Malaysia?

Hishamuddin Rais Dilarang Ke Luar Negara - Berita Semasa | mStar

www.mstar.com.my/.../hishamuddin-rais-dilarang-ke-luar-negara/ - Translate this page
Dec 4, 2015 - PETALING JAYA: Aktivis politik, Hishamuddin Rais terkejut selepas mengetahui beliaudilarang ke luar negara pada Khamis malam.

Kenapa saya dilarang keluar negara? – Malaysia Dateline

https://malaysiadateline.com › Rencana

Translate this page
Dec 4, 2015 - Malam 3 Disember 2015 jam 10:46 saya Hishamuddin Rais warga negara Malaysiatelah dilarang meneruskan perjalanan saya melalui kapal ...

Hishamuddin Rais dilarang keluar negara - Antarapos

antarapos.my/bm/index.php?...

Translate this page
Dec 4, 2015 - KUALA LUMPUR Aktivis politik Hishamuddin Rais dihalang daripada keluar negaraketika mahu menaiki pesawat ke Korea Selatan di ...







--------------------

2 ulasan:

Nazrio berkata...

Air dah banyaK... boLeh Lah semolek2nya meLencong ke Luar Negeri

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah .. ... lu pi cari jolo la dah buleh kular tu. job menghasut dah kurang skang.. kah kah kah