Khamis, 16 Ogos 2018

CARI JALAN SELESAI LGBT






CARI JALAN 

SELESAI  

LGBT
sabo brader..sabo..bulan2 haji ni bwk byk2 sabo..yg berckp itu adalah keadilan dari kapar..mari kita semua tanya sendiri kpd wan azizah dan anuar ibrahim..apakah ckp2 keadilan kapar ini saheh mahe buah maggis..awal2 dulu anuar mmg pernah kata mengenai daim zainudin..masa tu anuar belum cium tangan sultan j.masa tu anuar bukan wakil sultan..
adalah bangang bila ada org nak kan anuar jadi pm sdgkan anuar dlm penjara,anuar tidak bertandingan bahkan tidak menang atau kalah apa2..utk gua, andaikata menteri2 yg dilantik sekarang ini dpt berjalan dgn adil, maka utk apa gua tunggu anuar jd pm..anuar terkenal dgn geng2 pink form white form.
selain itu, cuba tanya anuar apa penyelesaian anuar mgenai lgbt..di saudi juga ada lgbt, diindonesia islam terbesar didunia juga ada lgbt..kalo lu tgk indon, pekeje seks itu bukan lgbt bahkan yg straight seks juga..kes lgbt juga dikenakan kpd trump, tetapi tidak kpd obama husin atau bush..lgbt tidak ditanya kpd king salmon saudi..lgbt hanya dihukum oleh on JANGAN HANYA RETORIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/15/18









-----------------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kalau Lu suruh pilih antara Saipol dan Sajat.. musti Gwa pilih Sajat ..empat kali gwa pancot-pancot.. lepas tu baru cerita pasal LGBT. Gwa dgr DAP yg mau LGBT.. sebar Kristian.. yang Gwa tau Saipol dan Sajat tu Islam.. apa kena mengena dgn DAP plak..