.

Jumaat, 10 Ogos 2018

DULU CIUM TANGAN SEKARANG KENA TERAJANG









DULU CIUM 

TANGAN

SEKARANG KENA

TERAJANG
Jangan buat Najib marah...nanti ada yang ikut temankan dia di balik tirai besi...! Kalau dia buka mulut..!!! Paham tuuu..??? on 
HINA PEMIMPIN ISLAM
Whiteeagle Brando
on 8/10/18
Add caption
inilah perangai melayu, mudah lupa, mudah lupa jasa pemimpin syumul, masa berkuasa ramai cium tangan kaki, bila sudah jatuh, berak atas kepala, masih ramai melayu tidak sedar, selagi ada jawatan, selagi ada pangkat, selagi ada kuasa, semua kelilingnya, pabila tiada apa, semua pun tidak singgah, kesian kesian Najib, hanya sayangku Ros bersama susah senang, nak shopping tak boleh, nak berjalan tak boleh, nak Noah tak boleh, Hu Hu Hu kesian pemimpin syumul bagi salam kat makam Nabi...melayu mudah lupa kah kah kah on 
HINA PEMIMPIN ISLAM
Anonymous
on 8/10/18
woi tt.. gua rasa sekarang memang betul semua orang lari dengan najib bila dah tak jadi presiden sbb bila aku tengok tibi rambut rosmah pun lari dah x macam gunung berapi lombok tu ..kembang semangkok dulu dah jadi rata macam dataran merdeka... kah kah kah on 
HINA PEMIMPIN ISLAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/9/18
Orang bukan benci najib. .orang benci umno punya orang... Mcm tengiling. ...semua guling diri pakai sisik kalau masalah....sisik pulak cantik... Terpukimak.. .Opppsss... Cilap.. Terkesima siapa yg melihat.... Kakkakakkakak on
 HINA PEMIMPIN ISLAM
DIDI KOTA BELUD
on 8/9/18






--------------------

Tiada ulasan: