Sabtu, 18 Ogos 2018

LAGI SURAT SEJARAH 10 TAHUN DULU





MERAKAM

SEJARAH

kalawangi berkata...
assalamualaikum wrwb...

abg hisham...

tahniah kerana menubuhkan blog Tukar Tiub ni. kami memang menunggu2 abg hisham ada blog sendiri.lepas ni abg hisham teruskan perjuangan menyampaikan kebenaran khususnya kepada masyarakat kamgpung yang masih belum terdedah kepada maklumat yang adil cthnya masyarakat kampung di Jelebu...

apapun salam tahniah dari saya...dari Jolobu ke Ipoh....namun perjuangan menyokong Pakatan Rakyat tetap diteruskan....

TAKBIR!!!REFORMASI!!!
abevogue berkata...
bertuah rasanya jadi sebahagian dari sejarah bila berada di sana masa penamaan calon...

rasa nak ada kat sana masa polling day... but no friends yet... looking for kaki-kaki yang nak ke sana... pls email me at abevogue@yahoo.com
Danielle_Corleone berkata...
ya! saya selalu tertunggu-tunggu kamu di blog. :-) teruskan menulis saya berminat mahu membaca.
Tanpa Nama berkata...
Bang, bawa sikit cerita atau perkembangan di DSAI sana. Bagaimana keadaan di sebelah BN. Dengar cerita Najib tengah gelisah kerana gambar Atan sudah muncul. Betul ke?
penyokong PR berkata...
Asalamualaikum

the chinese are 100% solidly supporting DSAI to be the next PM of Malaysia.

to my malay and indian friends
come let us together show and prove our solidarity and rally
behind DSAI.

forget about saiful sinful or whatever fool .

Alhamdulilah everything went smoothly during nomination day.

just go all out and vote DSAI for he will not only be our MP but also our next PM for all Malaysian.

long live DSAI and may god bless you and your family.

Ameen
Tanpa Nama berkata...
Salam...
Tertarik dengan gaya bahasa tulisan Tuan Hisam. Tetapi di sini saya lihat komen-komen Blog yang saya lawati semuanya berbaur sokongan kepada DSAI. Bukalah minda cari apa yang tersirat. Jangan terlampau Taksub. Kaji selidik untung rugi setiap keputusan.

Jangan kerana kepetahan bercakap dan kebijaksanaan putar Alam kita lupa, apa yang akan berlaku nanti di masa hadapan. Lihat sejarah, bagaimana perpecahan setelah kewafatan Nabi Mohd?

Kalau Singapura pernah tergadai, bagaimana lain-lain negeri masa akan datang??!!!!

Fikir-fikirkan lah.....

Saya lihat kebelakang ini penyokong-penyokong PR dah jadi Gangterism, setiap fakta di tolak. Apa kata DSAI semua betul....

Betul ke.....,
Tanpa Nama berkata...
Mr Sham,

Saya ingin merakam setinggi-tinggi penghargaan diatas penyampaian yang dihasilkan. Saya amat berbangga dengan hasil yang padat, tepat dan benar.Ini adalah saluran penyampaian alternatif bagi menyalurkan maklumat memandangkan media massa dan pihak berkuasa telah dijadikan "kambing hitam" pihak tertentu.Saya mengharapkan penulisan seperti ini dapat diteruskan agar minda rakyat tidak ditekup dengan mainan kerajaan. Syabas saya ucapkan.Saya mendoakan PKR menang majoriti besar. INSYALLAH...

"Malaysia Baru"
Tanpa Nama berkata...
Salam...Tahniah diatas penulisan yang tepat, benar, dan padat.Semoga dengan adanya penulisan seumpama ini ianya dapat membuka minda rakyat dari dijajah dengan media massa yang dimonopoli oleh kerajaan.Bukan setakat media massa,polis juga dijadikan patung suruhan pihak tertentu. Diharapkan dengan penulisan seumpama ini, ianya dapat memberi impak yang positif bagi membangkitkan rakyat yang sedang tidur dibuai janji indah UMNO/BN.Saya mendoakan PKR atau dengan lebih jelas Dato' Seri Anwar Ibrahim menangi P44 dengan majoriti besar dan sekali gus membentuk Malaysia Baru..Syabas sekali lagi saya ucapkan.

"Putera Reformasi"
amanlegend berkata...
salam.. abg tlg ambil prhatian..hati2 dgn perang saraf & prmainan kotor bn, krn mereka dlm keadaan yg sangat lemah skrg utk mmenangi p.raya ini.. selamat.. takbir!!!
Tanpa Nama berkata...
'KAU MAKSIAT!!!'...'errRRrr...bokhoroh tadi dongar ko?'.....

ok gak kalau nak buat pelem baru,from permatang to percint...muahahahaha
renjuna berkata...
Be END bukan setakat akan bungkus tikar pada 26 ogos tetapi boleh lah kita kuburkan saja.... TV3 asyik mainkan cerita najib saja... pak lah ntah kemana.....
mimi berkata...
bro hisham..sejak bila ada blog?

hehe...

(suka baca dari jelebu..)
Tanpa Nama berkata...
08 Oct 2010 4.27
Tanpa Nama berkata...
kahkahkahkah aku tergerak nak letak tanda aku kat page pertama blog tt di hari jadi tt yang ke 3 ni kahkahkahkah dan seterusnya pada setiap hari ulang tahun tt yg akan datang kahkahkahkah
komunis13 berkata...
kah kah kah jugak

aku pun tregerak nak komen kat artikel pertama blog TT ni

lawan tetap lawan
Tanpa Nama berkata...
Saya suka tukar tiub..
Hari-hari saya tukar tukar tiub..
;)

jc@Metropoint





----------------------

1 ulasan:

Unknown berkata...

Blog yang mengajar saya jadi penghasut...