Isnin, 20 Ogos 2018

NASEHAT DASAI KEPDA TURKI










NASEHAT EKONOMI 

DASAI PADA TURKI

bro..amenda lu cite pasal turkey...mana mungkin ekonomi bole lumpuh..ini tak masuk akal..nape gua kata tak masuk akal, anwar yg baru kuar dari penjara bole pergi ke turkey utk memberi pandangan ekonomi..takkan nasihat anwar gagal meningkatkan ekonomi serta jumlah darah yg dihisap dari puak2 kurd yg dibunuh oleh sultan erdogan??atau apakah pengakuan anwar sbg alat sultan ini sbenarnya adalah mjd alat kpd sultan erdoGUN atau apa?
seingat gua, turkey pernah mencuri minyak rakyat syria, seingat gua, turkey pernah sembur lada pemedih mata kpd women in red, seingat gua, turkey pernah tembak pesawat rusia..dan seingat gua, lepas g turkey, anwar nak jumpa qadrawi..barangkali qadrawi bole menarik pertolongan allah azza wajalla utk memulihkan ekonomi sultan islam yg mulutnya comot meminum darah kaum minoriti..kurd miniroti di turki, lbgt minoriti dimalaysia..org asal juga minoriti dinegeri serambi mekah kelatan negeri IS.. on AWAS WASPADA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/17/18





------------------

1 ulasan:

Tanah Melayu Dulu berkata...

Syiah bunoh sunnah kt syria amacam tuan tt..mnoriti bnh majority lg dasat