.

Isnin, 6 Ogos 2018

TERIMA KASEH ROSMAH MANSOR





TERIMA KASEH

ROSMAH MANSOR





3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kawan gua cerita dia pernah mimpi kena tindih dgn RM.. sampai skrg kn pergi berubat sbb mati pucuk.. 3 bulan dah.. perlu ke terima kasih kat RM? Gua tak fitnah RM

Boley Jalan berkata...

Nko ni pun satu.....RM bukan pucuk. Setahu aku RM tu pangkal, nala punya balak, yg kawan lu pergi matikan pucuk apa hal?

C++ berkata...

Bhai TT....

Gua tak stuju perkahwinan bawah umur diharamkan atau disekat... kalu kedua-dua pengantn tu (lelaki dan perempuan) itu bawah umur... dan dah gatai... elok nikahkan jer...

Yang salah cuma kalu salah sorang dari bakal pengantin itu bawah umur.... itu yang salah... ini kes pedo... tak kisahlah atuk kawin ngan budak kecik atau opah kawin dengan budak kecik... ini dua-dua salah...

Budak kecik boleh ja kawin kalu gatai... tapi bukan dengan orang tua ... itu ja...

Orang tua kena kawin dengan orang tua jugak.... tak boleh amik kesempatan guna Ugama... bangsat ja para penunggang Ugama ni