.

Rabu, 8 Ogos 2018

TIDAK JUJUR





TIDAK JUJUR
Indah coretan tukar tiub ni.. Dari zaman reformasi lg rakyat kebanyakan yg berkorban untuk blok pakatan rakyat yang sekarang ni pakatan harapan. wira2 cybertrooper dan rakyat kebanyakan yg di sumbat dalam penjara.. dirampas barang kepunyaan dan harta. Tp bila menang.. 
Yg diangkat bekas2 pemimpin dan tahi umno BN. Anwar keluar penjara terus bersurah akan menjamin kuasa raja2.. Hei masa kau kene sumbat dalam penjara sape yg berhimpun untuk kau? sape yg berjuang untuk PKR?? bodoh punye anwar ibrahim. Raja2 syok diatas singgahsana je tau x.. Skrg Cybertrooper Pakatan harapan pun terbengkalai sbb langsung tidak dihargai..
 tinggal la beberapa kerat yang masih setia melabon dan bersurah mcm hisyamudin rais ni. Tp dengar cerita sekarang hisyamudin rais tak macam dulu. bila org komen hentam dia dan pakatan harapan dia akan sembunyikan.. dah tak sejujur dulu..sejauh mana kebenarannya.. wallahualam.. on PROJEK SAILANG MAHATHIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:16 PM



----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gua rasa isham mmg tak guna dah! Dah monopos!

Tanpa Nama berkata...

Dia takut kena f**k you dri kinabatangan je tu hehehe

Tanpa Nama berkata...

anwar ni patut menangkan rakyat
raikan rakyat.

hang dalam penjara dulu rakyat di luar ni yang banyak doakan hang
hang patut berazam untuk jadi pejuang untuk kebaikan kebajikan keselesaan keselamatan
rakyat terbanyak. tak perlu jadi MP presiden PKR pun boleh la.

PH selama jadi pembangkang mengajak rakyat berhimpun berdemo. Raja Sultan yang anwar cium tangan tu masa tu ada di mana?

Anwar! hang reti ka tidak apa yang aku cakap ni?

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah... memang betul. tt tak ada telor.. dia cuma publish orang sokong je ...yang bangkang dia isa kan. kahkahkah