.

Rabu, 8 Ogos 2018

SAILANG






SAILANG
Fuck off laa... Bila nak abeh ni woi.. dah nak raya haji ni. Dah macam drama sinetron plak cerita - sailang mahathir ni- bos mana yg zahid hamidi talipon tu? Nik abodoh ke? Kahkahkah on 
PROJEK SAILANG MAHATHIR
batutepi jalan
at 5:03 PM
Ompek parti bergabung .. itu pun Agong tak paham. Gwa rasa lain kali sapa nak jadi Agong musti mau ado SRP.. sekurang2 nye abis darjah nam dgn lulus bahasa melayu ..dan tahu satu bahasa lain.. aa aa mcm bahasa keling ke.. bahasa Ukraine ke .. cam tu lah.. faham tak? on 
PROJEK SAILANG MAHATHIR
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
at 4:18 PM
Potong stim betul lah. tengah nak klimaks, ada iklan sambung minggu hadapan. hampeh. wakakaka on 
PROJEK SAILANG MAHATHIR
Aidil
at 3:14 PM




-----------------------

Tiada ulasan: