Jumaat, 21 September 2018

BACA LAGI



BACA LAGI 
https://www.malaysiakini.com/columns/443921


Abdul Talib Hasan
walaupun banyak helah dan salah akan dituduh terhadap individu2 dalam ph atau mengangkat individu2 tersebut sebagai katalis kejayaan ph, hakikatnya kesatuan keempat2 individu (parti) tersebut yang telah mewarnakan kejayaan. kita mungkin tidak menyukai salah seorang atau berdua daam pakaatan itu, namun dua atau tiga daripada mereka (mana2 pun) tidak mungkin memperolehi kredit untuk lulus. jadi untuk era ini, marilah kita terima semuanya (mahathir+anwar+mat sabu+lim guan eng)
SukaBalas2j
Nbs Centre
harap saudara hisham cepat menolong dsai skrg. rasanya dia akan kena game lagi. satu sosok yg saudara katakan di atas adalah satu sosok yg tidak boleh dipercayai. smlm katanya tidak menerima amno. esoknya... berkata ahli amno boleh msuk ppbm secara individu... di kemudian harinya... bbrp mp telah kluar amno. kemana depa nak pergi kalau bukan ke ppbm... itu satu sosok yg tidak boleh dipercayai. dimulut lain dihati lain, dikata lain, di akal lain.
SukaBalas5j
AL Ikhlas Ikhlas
cakap macam tahi kucing...apa ke bendanya....tanpa TM jangan mimpilah nak menang PRU 14. Harapkan anwar cakap pun macam mangkok
SukaBalas4j
Fahmin Fazwin
Cakap sedap je wak tapi nok laksana ke parit jawabnya. bagi kementerian dan buatlah kijo nok tengok pencapaiannya berapa degreeee. semua kementerian misti dalam 5 tahun kita akan nilai sejauhmana kemajuan mereka ini. kalau masih sama tak jauh beza dengan geng umno baik letak jawatan.
SukaBalas8j




--------------------

Tiada ulasan: