Ahad, 30 September 2018

CARI SCHOLARSHIP






CARI 

SCHOLARSHIP
Sebenarnya, saya sedang jalan-jalan di PD, nak cari scholarship, mana la tau kan... kot-kot terjumpa scholarship terbiar atas pasir pantai yang puteh bersih tu. Lepas tu saya nak pinjam teropong anak bulan di Telok Kembang... 
ehh Telok Kemang, nak tinjau2 kawasan berak yang tersorok, maklom la kan, saya tahan berak dah 3 hari ni. Aleh-aleh saya ternampak orang sedang sebok-sebok hantar calon PRK. Lalu hati saya pun tergerak nak jadi calon PKR... ehh PRK (PKR tu Abang Non punya...). 
Tambahan lagi, duit simpanan hasil temberang saya dulu dah nak habis. Begitulah ceritanya bagaimana saya bertanding di PRK ini. Summmpahh, saya tak terima apa-apa bayaran. Hasrat ini dah 3 hari saya pendam, sebagaimana saya pendam berak saya dulu. Ini biasa laa kannnn... 
on BUKAN DENDAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/29/18



--------------

Tiada ulasan: