Isnin, 17 September 2018

DASAI TEPIS ANAK MUDA






WOIT
DASAI TEPIS

ANAK MUDA

KAH KAH KAH

LU TAK TAU

CERITA 

KAH KAH KAH

Anwar tepis pandangan sinis anak muda

PUTRAJAYA –  Anwar Ibrahim hari ini menolak pandangan sinis segelintir golongan muda bahawa beliau sudah tua dan tidak lagi relevan untuk memimpin.

Anwar yang baru-baru ini menang tanpa bertanding sebagai Presiden PKR dan juga Ketua Umum Pakatan Harapan berkata, pengalaman dipenjarakan selama 11 tahun menjadikan beliau seorang yang cukup memahami masalah rakyat khususnya derita golongan bawahan apabila menjadi pemimpin nanti.


BETUL BETUL

LU ORANG

 TAK TAU

CERITA

KAH KAH KAH


-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aik apa cite? kata anwar disokong oleh anak muda? anwar lupa, anak2 muda sudah dipisahkan dari identiti anwar..anak muda sudah tidak berckp spt anwar, anak muda sudah tidak beckp ayat2 arab, anak muda sudah kikis dari imej anwar..anak muda semakin berani dan beridentiti sendiri..bukan identiti cium tangan..anak muda taknak mengikut mbontot setiap kata anwar..dulu penyokong2 anwar mesti ada gaya anwar dari perckpan mahupun cara salam..kini semua sudah berlalu..terima kasih kpd umno sb penjarakan anwar sb anak muda sudah lari dari imej anwar..tanpa anwar anak muda masih bole mencari penyelesaian..penang tanpa anwar juga dibuktikan tiada hutang, selangor dibawah pkr juga myaksikan wan ji keadilan dipejarakan jais..khalid samad juga dikenakan perkara sama.walhal yb2 diselngor bole saja mgubah jais..