Isnin, 24 September 2018

KAHWIN TAK BOLEH







KAH KAH KAH



LGBT: Pas sokong penuh penegasan PM

Parti Islam SeMalaysia (Pas) menyokong penuh kenyataan Perdana Menteri Dr. Mahathir Mohamad bahawa Malaysia tidak boleh menerima sepenuhnya nilai-nilai hak asasi manusia diamalkan di negara-negara Barat, yang merangkumi lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) serta perkahwinan sejenis.

Timbalan Presiden Pas, Tuan Haji  Tuan IbrahimTuan Man berkata, Pas juga menyambut positif ketegasan  Mahathir mengkritik pembentangan daripada Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (Suhakam) berkenaan amalan LGBT bahawa nilai-nilai yang dipegang oleh Malaysia adalah berbeza dengan masyarakat Barat


KAHWIN AJE

TAK BOLEH

BEJUBO BOLEH

MUSTAHIL NAK

JAGA SEMUA

BONTOT JAMBU

TAK CAYA

TANYA SUKAM

KAH KAH KAH
---------------------

3 ulasan:

Unknown berkata...

Buatlah dalam jamban. Antara kamu dan Allah. Dosa kamu tanggung.

Tanah Melayu Dulu berkata...

apa yg jambunya dgn mamat dahi luas ni..jambu lagi bdk2 tahfiz..ko ni jgn meraban la tt..marhaban boleh la..on sha na na na..

Tanpa Nama berkata...

islam itu sudah sempurna, islam sudah lengkap..nape perlu lagi akan hak asasi..dlm islam takda hak asasi..yg ada cuma nak entot bidadari dan hak bawah gadis bawah umur..err islam itu rahmat..bala kan tiba kalo ada lgbt..bala tidakkan tiba kalo ada ulama makan rasuah, hafiz rogol jubur..allah beri berkat lagi selamat..