Khamis, 20 September 2018

PAK AJI MAK AJI CABUT LARI






PAK AJI MAK AJI

CABUT LARI

BILA KAPAL

NAK TENGGELAM

5 Ahli Parlimen, 13 Adun Keluar UMNO Setakat Ini

Tuan Haji Mustapa Mohamad dan Tuan Haji Anifah Aman menjadi pemimpin Umno terkemuka yang meninggalkan parti Melayu yang hilang kuasa persekutuan pada pilihan raya umum, 9 Mei lalu.

Mereka menyertai beberapa pemimpin lain yang meninggalkan parti utama Barisan Nasional (BN) itu yang setakat ini hilang lima ahli Parlimen dan 13 Adun di beberapa negeri.

Sebelum Tuan Haji Mustapa umum keluar parti, tiga lagi pemimpin dari Umno mengambil langkah sama iaitu  Ahli Parlimen Bagan Serai, Tuan Haji  Noor Azmi Ghazali, Ahli Parlimen Bukit Gantang, Tuan Haji  Syed Abu Hussin Hafiz Syed Abdul Fasal dan Ahli Parlimen Masjid Tanah, Tuan Hajjah Mas Ermieyati Samsudin.


LARI CABUT

SPRM 

NAK MASUK

MINTA AMPON

CEPAT CEPAT

MASUK BERSATU

UNTUK SELAMAT

KAH KAH KAH


---------------------

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kita patut beri selori pujian pada Haji Najib .. kerana berjaya meramal ala Astrodamus ..yg apa akan jadi pada Parti Qarammah UMNO. Ingat tak ..kaki kepit mulut berbuih ini pernah beri kiasan mashur ..yg UMNO bak kapal melabuh sauh mengibar layar. Kalau tuan2 tak bodoh dah tentu tau apa jadi pada kapal tersebut. Beberapa ekor Ahlul UMNO dah capai pelampong untuk selamatkan diri ..ingat pelampong pun terhad ..tapi yang gomok gedempol mcm Rosmah, Azalina, Lokman boleh terapung sendiri .. ..no hal.