Isnin, 29 Oktober 2018

JANGAN LEWAT






JANGAN  DATANG

LIWAT OPS.. LEWAT
bro lps aku dgr betul2 2 3 ceramah umi hafilda mngenai anwar..rasa mcm blh percayalah. tuduh xblh lah. adakah itu masih mnghantui hubungan tun dn anwar hingga mncetus polimik anwar jd pm atau tidak. rasanya mcm tkde sbb yg blh halang anwar jd pm lps tun. selain hubungan dgn yahudi. on SAPA CIPTA LIWAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:00 PM

Liwat yang tidak habis habis .. macam nak promosi liwat .. atau tt minat liwat , jangan sampai terlewat .. on 
SAPA CIPTA LIWAT

Publish | Delete | Spam
abu
at 5:45 PM








-----------------

2 ulasan:

Awanama berkata...

Akhirrrnya pasputt diplomatik shapiee lawyer pro bonoo dibatalkannn. Cumaaa..cumaa sdr tt tolongg lah bangkitkan, kasi up, kasi panas apa cerita kawtim hadi wangg dimana anaknya jugak hanya sbg studentttt diberi khas oleh pokjib pasput diplomatik. Wooo hadi wang pon sudah lama kawtim.pandai bermain raswah selama ni nk dpatkan kelebihan pasput diplomatik utk anaknya. Sila kasi panassss.woooo
~spy negara~

Awanama berkata...

ya betul.. cerita liwat dah pun disahkan oleh mahkamah ... kalau tak masakan agong beri ampoon. kan? agong bukan hakim, kan ?.

kalau nuar tak salah sepatutnya saipol dah masuk kedalam jel sekrang .. kan ? orang yang fitnah patut masuk penjara?

sama ada nuar di jadi PM atau tidak itu bukan soalnya

soalnya sekarang adakah main bontot adalah berdosa ? itu je nak tanya... kalau ada ostat karipap kat sini tolong jawab sat ..

macih

kah kah kah