Rabu, 3 Oktober 2018

MAT DASAI PUTAR ALAM,






ALAMAK

TERBONGENG

MAT DASAI 

PUTAR ALAM


Saya tak pernah minta maaf kepada Anwar, kata Dr M

PETALING JAYA: Dr Mahathir Mohamad hari ini berkata beliau tidak pernah mengakui kesilapan membuat tuduhan salah laku moral terhadap  Anwar Ibrahim apabila dipecat sebagai timbalannya pada 1998, sebagai menafikan dakwaan Anwar baru-baru ini.

“Saya tidak mengatakan perkara itu kepadanya, tetapi orang lain yang kata, kerana mereka mahu saya memohon maaf,” kata perdana menteri itu dalam temu bual dengan BBC Britain dalam program Hardtalk.

“Tetapi saya tidak pernah membuat permohonan maaf secara formal kepadanya,” katanya kepada hos rancangan, Zeinab Badawi yang membacakan petikan temu bual dengan Anwar.

Memetik ucapan Anwar, Zeinab berkata: “Dr Mahathir membuktikan ketabahannya, menerima batasan masa lalu, memohon maaf dan mengorbankan masa dan tenaganya untuk meningkatkan martabat rakyat dan negara.”


WOIT 

KAK ZEINAB BBC
HANG INI  
TAK TAHU PERANGAI MAT DASAI
PADA TIAN DASAI CAKAP LAIN
PADA RAFIZI DASAI CAKAP LAIN
PADA AZMIN DASAI CAKAP LAIN
PADA SAIFUDDIN DASAI CAKAP LAIN

PADA PROGRAM BBC  HARDTALK
MAT DASAI
CAKAP MAHATHIR DAH MINTA  MAAF
KAH KAH KAH
SEKARANG TERBONGGENG
KAH KH KAH

DALAM PROGRAM BBC HARDTALK 
MAHATHIR BALAS KEMBALI
DIA TAK PERNAH MINTA MAAF
PADA MAT DASAI
KAH KAH KAH

KAK ZEINAB OOOOI
INI SAHEH PERANGAI 
MAT PUTAR ALAM
KAH KAH KAH
--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

padan muka korang..ingat made in mckk, made in london, korang pandai sangat..itu belum ketika anwar berada di depan student di kota london..depan student melayu ckp ketuanan melayu, depan cina ckp hak samarata, depan hindu anwar ckp bole masuk kuil..oit brader2 skalian, ini la calon perdana menteri idaman otai2 reformasi refoMATI..kalo depan puak islamis, anwar bantai lgbt..ini presiden kluk klak..ini perangai haji sotong..gua dah lama ikut kluk klak anwar..langkah PD mejelaskan lagi watak2 dlm mat songel..anwar penipu..anwar munafik..anwar membawa bencana kpd PH..anwar isteri wan azizah yg korang kata ibu segala anak bangsa..ibu ini sdg ghairah mahu melihat suami dinobat perdana menteri..bro tt, takkan lu taktahu sebab musabab penciptaan mckk dan institu guru oleh british..?

panglimo potaseh berkata...

Parti Allah Semalaysia PAS ..telah menunjukkan bukti perundangan yg Abam Nuar tak layak sebagai calon PRK PD. Apa kah ramalan Bomoh Siam yg ngatakan Abam Nuar sampai bila2 tak akan jadi PM ..betul2 jadik ..?