Sabtu, 6 Oktober 2018

SEMUA BERES




SEMUA BERES 
TT bermegah dgn minum beer. Tak sorok. Tapi dia sorok2 tibai amoi. Takkan nak pacuceng seumur hidup.... kah kah kah on 
BELGIUM BEER
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/6/18





----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nampak nget editnya.. bila pulak tt slim melim.. kah kah kah

tangan jambu muka perogol..nampak nget menipunya

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Woiiittt!!!Brader TT...betul ker kau dah Menikah..haa???Kalau betul aku ucapkan TAHNIAH 3X!!!dan walimatulurus..dan selamat mengentot ok bro!!..Selama ni kau hanya KAWIN dan buat PahChiuCheng jerrr...Dan aku Doakan semoga kau berdua berbahagia..ok bro..khalasss???Selamat Pengantin Baru.Cuma aku nak tanya napa gambar kau bersanding tu macam Abdul Wahub dan Qasidah bersanding kat "3 Abdul"?..Apa bapak mertua kau tu Tuan Sadiq Segaraga ker..?dan kau sengaja nak bagi dia "marah supaya senang nanti kau nak kena jualkan dia dan seluruhnya" dan jadi hamba abdi tebusan seumur hidup haa?..kahkahkah.....Tahniah Bro TT!!...KAHKAHKAH....

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Aduhhhh sebijik piLem p ramLee

Dragon fly berkata...

Hisham TT tak turun PD.. Molek sangat kalau bercanda dengan Umi..Umi??? Umi Afilda lah mana lagi kahkahkah

Whiteeagle Brando berkata...

Pasai tu la,sampai la nie jadi bujang tua...kaki pukui kotei rupa nya mangkuk nie..!