Khamis, 15 November 2018

BACA DISINI - EPILOG MAT SONGEL




EPILOG

MAT SONGEL



BACA DISINI:
https://www.malaysiakini.com/columns/451780



East F Highlander
Àda Mat Songel yang bergerak secara senyap yang tiada telor, yang bersembunyi di belakang tabir, yang mencurah kata2 yg menimbulkan keraguan terhadap pihak lain sedangkan si tiada telor ini adalah mat songel yg menjadi tukang jilat Tun M kerana bangga sangat diberi perhatian oleh Tun M.
SukaBalas10j
Wan Abu Bakar
Tulisan HR ini sgt saya minati dan telah membuka lagi mata rakyat tentang siapa sbnrnya mat songel. Dengan membaca semua tulisan ini jelaslah sokongan saya kepada mat songel bertambah kuat. Hidup mat songel!!!
SukaBalas12j
Pakcik Politik Pakcik Pft
Anwar boleh layan semua musuh² politiknya... dia bkn sgt pendendam..itu kurang disenangi sesetengah musuh umno. Mrk sudah terlalu amarah dgn umno .. mereka lebih suka bagaimana cara TM bongkaq dan nak kuburkan umno... Hisyam rais menulis dakyah Politik yg sgt lemah dlm isu ini utk menidakkan Anwar. Bukan label Anwar dan org kanannya utk melayan propaganda yg dilebih² dlm penulisan hiperbola politik hisyam rais kebelakangan ini...
SukaBalas13j
Geefat Edaffi
Kaver ke isam?ekeke... Kalau begini gaya,kisah kau lebih layak jadi cerpen,atau lebih sesuai cereka..untuk dimuatkan dalam slot2 drama tv1 dan tv3. Bukan sebagai tempat melakarkan sejarah...
SukaBalas13j
Ramli Mohamad
Masa student uprising 1974, Hisham ni cabut lari luar negara Anwar dpt biasa stayed behind and ready to face jail & detention spt dia hadapi sodomi1 &2. Detention & jail took 12-14 years of his life.

Hantu Raya dpt Tuan baru. Dari PKR pi Bersatu. Tulis merapu.
SukaBalas416j
Lee Sau Min
Projek gagalkan anwar jadi pm.
SukaBalas18j





-----------------------------

Tiada ulasan: